rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Saturday 31 October 2009

xygroove.com tiada hapdet di blog list korang


Aku perhatikan rata2 member2 aku yg letak nama domain aku kat blog list dorang mcm da xaktif jek bler di tgk.. huhu.. naper ek?? aku pon xsure naper camtuh.. Abg Made ckp mungkin broken link kot.. hmmm.. so kpd kengkawan yg da hapdet domain aku dlm bloglist korang, harap nyer bleh re-link balik ke www.xygroove.com instead of xygroove.blogspot.com..

Mungkin cara tuh bleh membantu.. tp yg pelik nyer, kalu kat blog lain yg pki wordpress, link aku maseh aktif.. hmmm..  xphm aku.. huhu.. nanti bler aku da tau aper punca nyer, aku akan hapdet smula kat sini kay.. tq to all blogger..

p/s: mcm laa ramai yg hapdet domain aku kat blog dorang kan.. aku jek yg perasan nih... haha.. mcm ader org ckp blog aku nih blog syok sendiri.. huhu.. harap nyer aku dapat improve aku nyer performance lagik kay.. :D

4 comments:

cL said...

that y yaya lebih ske jd follower..hek3..sbb br tauif ada hapdet ke x..

Fadli Tahir said...

tuh larr pasal.. tp pali xprefer sgt tgk desbod blog.. lg ske tgk kat hapdet bloglist...hehe.. tp pali kene ikot mcm ciklola nih.. br xtlepas.. :D

Asmade Salam said...

blog abg link ke www.xygroove.com.

tapi tu la.. hmm.. nnt abg pun nk siasat gak ni.. at least knowledge baru utk abg.. huhu...

cL said...

sbb cmtuh la cara yaya nk tau tau pali..cara len xtau r..ahaks3...