rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Saturday 31 October 2009

Tragedi Oktober


Satu lagik entri pasal aku.. sori guys.. just wanna share jek aper yg berlaku dlm bulan nih.. slepas da abes satu bulan, aku anggap bulan nih paling mengacau jiwa aku.. korang paham2 laa kan.. btw, at least korang dpt sket info dr gambar atas.. (sila klik gambar utk paparan yg lebih besar).. pas peristiwa tuh blaku, sminggu down n pastu dok opis jek laa wat OT drpd dok tension2 sgt..

So da abes bulan ni, diharapkan November 09 & seterus nyer memberi kegembiraan pula kat aku.. haa satu lagik nak share, 13 November nih genap aku keje 3 tahun.. byk sgt pengalaman dan mematangkan diri aku dlm bekerja nih ekspesially bler berhubung dgn pelbagai ragam manusia.. hehe..

p/s:- lately aku rase bahagia sgt sbb ramai yg support aku.. thanx a lot guys.. u know who u are.. mmg btol weh, kalu tgh jiwa kacau, better carik kawan ramai2.. jgn menggatal dah lerr.. hehe..

2 comments:

phat_lee said...

menggatal pun boleh apa...menggatal mekap kereta, menggatal g jenjalan tempat yang x penah sampai....hehehe....menggatal dengan bini org jangan laaa...

Fadli Tahir said...

cambes jek nak menggatal kan?? yey!!