rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Tuesday 27 October 2009

Bahasa aper laa nih??


Sila rujuk gambar diatas.. hehe.. mesti korang pelik bin ajaib kan aper punya bahasa lah nih.. mungkin indon kot.. yeker?? mcm lain mcm jek.. hehehe.. pas abes minom ptg tadik, aku pon bayar laa harga teh ais & maggi goreng (perlu ker bagitau?? haha..) di kaunter sambil manager ali maju yg macho tuh senyom kat kami sbb nak tunggu duit masok.. hehehe.. skali aku terpandang sign kat atas kabinet rokok.. siyes aku tergelak sbb pelik gler perkataan.. RELOAD > ISI ULANG.. demm... haha...

Xmungkin kot bahasa indon, tp kalu korang tau bahasa indon membawa erti perkataan itu, sila bgtau aku ek.. at least kita leh blajar perkataan baru tuh.. wow.. apsal laa Acha Septriasa xbagitau aku pon.. siap ko Dafi sbb kaco awek aku tuh.. (pocoyo) yeehaaa... 

p/s: penat gak arr nak pujok manager tuh turun kan sign nih.. kalu aku amek gambar trus kat atas kabinet tuh konpem korang xnampak dgn jelas.. hahaha...

2 comments:

Najwa Aiman said...

Ali Maju belah mana ni ek?

Fadli Tahir said...

kat depan opis kita nih bro.. hehe.. kalu kita g kedai lain ckp nak topap prepaid ckp "Saya nak ulang isi" bleh x? kekeke...

p/s: walhal pali pki line.. :D