rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Wednesday 7 October 2009

Faizal Tahir & Aizat - Arjuna Mencari Cinta (Live)



Hola2 guys.. sejuta penghargaan kepada semua yg beri sapot kpd aku sama ada yg zahir mahupon yg tersirat (yg xnampak n xperasan daa..) dikala aku terjatuh dari satu sudut kehidupan.. Wokeh lets have a new kick start yalll… peace!!! :D

So entri simple kali nih kita layan lagu ya.. Aku mmg layan showcase nih n enjoy da performance… yeloh my idol nyer show, konpem aku ckp best.. hehe.. kene plak ader si Aizat, Noh and of course Lan The Typewriter.. mmg best.. drpd sumer lagu, lagu atas menjadi fav aku.. mmg layan.. so amek tema baru jom kita mencari cinta.. yezzzaaa… :D sila klik “Baca Kisah Seterusnya” utk lirik lagu nih..




Dewa - Arjuna Mencari Cinta


Sudah kudaki gunung tertinggi
Hanya untuk mencari dimana dirimu
Sudah kujelajahi isi bumi
Hanya untuk dapat hidup bersamamu

Sudah kuarungi laut samudera
Hanya untuk mencari tempat berlabuhmu
Tapi semakin jauh ku mencari
Cinta semakin aku tak mengerti

Akulah Arjuna
Yang mencari cinta
Wahai wanita
Cintailah aku

Mungkin kutemui cinta sejati
Saat aku hembuskan nafas terakhirku
Mungkin cinta sejati memang tak ada
Dalam cerita kehidupan ini


*Aku copy paste jek lirik nih kat tenet.. senang keje aku.. haha.. 

2 comments:

phat_lee said...

ayuh kita bersama menjadi arjuna..kalau hang nak jadi arjunan pun boley maa...hahaha...

Fadli Tahir said...

adeh.. arjunan tuh haper?? ader dlm kamus wiki x?? haha..