rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Sunday 1 November 2009

Mari makan meatballs!!!


Makan makan makan.. mmg best.. hehehe... konpem aku sihat, bertenaga dan emsem (larikkksss) haha.. apadaa ayat aku.. guys, nak stori nih.. harini aku enjoy sgt sbb kuar jenjalan bersama kawan yg sgt best.. thx awak.. :D so kat entri nih aku nak highlight kan makanan yg aku baru fes (first lah.. hehe..) time makan.. memperkenalkan kat korang!!! MEATBALLS.... yer yer jek kan.. hehe..



Aku mmg teruja sbb member aku nih ckp meatballs nih mmg sodap n sempoi.. korang tgk gambar pon mesti terliur kan kan.. hehe.. katne makan nih?? kat Ikea Damansara.. kat foodcourt tingkat atas tau.. huh!! mmg lamer gler bratur tadik... ramai gler org.. mungkin dorang datang smata2 nak mkn meatballs mcm kami gak kot.. pator arr punuh jek ikea tadikk..  hehehe.. harga? RM10.00 jek utk sepuloh bijik meat balls.. makanan len xde ker?? ader jek.. mostly western food.. tp aku cuma nak stori pasal meatballs jek..
 
Korang bleh gak choose set 5 bijik, 10 bijik atau 15 bijik (konpem kenyang sminggu tobat tamo makan daging.. haha..) sbb nyer its pure daging maa.. kalu korang penah makan korang tau lah maksud aku kan.. hehe.. so aku riview jek balik.. satu set ader meatballs (of cos lah) + fries + jem strawberi + brown sos.. pehh.. kenyg gler.. slepas 8 jam makan nih pon maseh terbayang2 meat balls pusing2 depan mata.. hahaha... slamat makan!!! agak2 aku promo nih, bleh dpt diskaun x on next meal?? haha..



p/s: masih rindukan karipap ikea.. next time musti bli.. td xmo bli sbb da kenyg.. hehe.. 

3 comments:

cL said...

perghh....
cm sedap jek pali..neh nk try neh..

phat_lee said...

semlm aku makan begedil..perghhh....meatball malaysian style...hahahaha...

Fadli Tahir said...

hehe.. aku makan meatballs overdose.. skang suda kong.. MC.. mau tdo ni.. daa..