rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Saturday 24 October 2009

BBT: Beastwars



Haaa.. pada korang yg gler minat kartun 3D mesti korang tau nih watak aper kan?? ekcelly aku da tlupa nama nyer.. king kong agak nyer.. haha.. kalu xsilap aku watak nih ader dlm citer anime 3D Beastwar Transformers.. masa tuh mmg layan kartun nih.. sempoi woo.. btw, toys diatas milik Faizul CRD.. bro Faizol nih mmg ske layan toys mcm nih.. bukan sembarangan toys kay.. its big boys toys.. harga toy kat atas nih?? RM180.00.. ader bran nak bli?? hehe.. kalu da minat mengatasi segala2 nyer, so selamber jek laa..

Sbenar nyer bro Faizul mmg antara collector toys rare kat Malaysia nih.. slain Faizul, opismate aku yg len mcm Jais, Ghazali dan Chan merupakan org yg mmg taksob toys2 camnih ekspecially toys Transformers.. Bukan layan yg ayam2 nyer brand kay.. Sumer ori nyer produk sampai kan toys Optimus Prime yg gler rare nyer version pon dorang ader.. sbb menurut dorang, harga toys tuh mungkin akan meningkat disebbkan bilangan unit yg sgt limited dlm dunia nih.. Harga masa bli?? huh, mesti korang xpercaya.. ratos2 ringgit abes woo.. lagik mahal dr harga bumper depan keta aku.. hehe.. Respek laa sama korang.. 

Gorilla yg kat atas tuh adalah koleksi pertama Beastwars milik Faizul.. aku dah soh dier wat blog pasal koleksi toys dier, tp mayb beliau segan nak glamer ataupon xreti nak wat blog agak nyer.. hehe.. xpe bro.. kalu ko bg izin, nanti aku wat satu blog utk ko bro khas utk koleksi2 mainan org besar (bkn mainan org dah kawen taw.. haha..) tuh utk disharing dengan peminat toys satu bumi.. eh satu dunia lah.. hehehe...

P/S: Faizal Tahir pon ader koleksi big boys toys nih tau.. aku penah tgk kat rancangan aper entah kat TV3.. remaja ker nona.. hehe..

No comments: