rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Thursday 15 October 2009

Aku perlu berehat..

Photobucket

Kalu korang perasan, dah lamer aku xde entri blog yg baru kan.. at least satu topik yg simple pon jadi lah.. btw, terus terang aku ckp minggu nih aku sgt blur n xde kekuatan utk life aku.. siyes aku moral down sgt.. keje kat opis pon buat sambil lewa jek.. spatut nyer target jawab tepon minggu nih kene terima at least 100 call sehari, tp aku xcapai pon.. smalam nyer call cuma 42 jek.. naper sket sgt?? yg len aku g berjalan2 kacau opismate...


Maner laa g aku nyer smangat nih.. adakah ini after effect slepas byk dugaan yg berlaku dlm idop aku.. wowowo... aku lately cpt sgt sensitif dan sampai mcm menyusahkan kawan2 yg len sbb kene bg smangat kat aku.. siyes kalu dr segi mata kasar, nampak aku nih mmg bleh gelak2 jek.. tp dalaman Tuhan sajer yg tahu.. deeply emotional stress.. sampai satu tahap aku rase aku perlukan sgt2 perhatian dr org ramai thadap diri aku sepanjang masa.. tp saper jek yg nak layan aku pagi petang siang malam kan.. xkan ader punya.. ingat aku raja ker...

Apa yg aku nampak skang, aku sgt2 perlukan seorang best fren utk bantu smangat aku.. truely great listener utk aku mengadu dan bergembira bersama.. susah dowh nak cari org mcm tuh skang.. life skang, kalu korang xkuat, mmg akan kalah.. (pandai plak aku cakap).. tambah2 lagik masing2 ader komitmen sendiri n ader personal problem dimana kalu sharing pon mcm aku akan tambah menyusahkan jek lagik dorang..

no worries guys.. memang from time to time aku akan cuba lebih tabah hadapi semua ini.. thx for all your support and doa.. so wat masa nih, aku rase nak berehat jap drpd blogging nih utk menenangkan jiwa yg sgt serabut nih.. nanti bler da ok, aku akan kembali tulih blog yer.. pls doakan kesejahteraan aku yer.. aku xpenah rase jatuh sgt mcm aper yg aku alami skang.. siyes.. salam.. 

2 comments:

phat_lee said...

aku cadangkan ko tgk citer "Forgetting Sarah Marshal"...mau kalu, aku ada DVD...boleh pinjam punya...

Unknown said...

hahhahahahaa alahai abam pali jambu meh kat aku meh