rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Monday 26 October 2009

Gelas Kontur McD..



Mcm yg kita semua tahu, latest promotion McD skang adalah set makanan Contour Glass McD... utk mereka yg xtau, korang g kat kaunter, ckp kat akak maniss "Saya mau order set gelas yer kak.." hehe.. pastu pilih gelas warna aper (kalu ader stok lg arr kan..).. sbg contoh harini aku mkn LAGI (konpem gemuk smula stelah kurus sekian lama (perasan.. haha..)) kat mekdi nih.. utk memenuhi permintaan opismate ku yg ensem si Jais tuh, aku pon order dgn dialog yg aku dah bgtau kat atas tuh.. hehehe...

"Saya nak gelas warna putih ek kak.." "then sy nak akak skali.." (haa itu ayat menipu korang nama nyer.. hehehe.. lawak gelak sendiri.. adeh..).. makanan aper aku order ek?? ayam goreng McD jadi pilihan.. yg pedas punya.. sbb sabtu lepas aku baru mkn beger dabel keju.. double cheese burger laa awak.. hehehe.. dah siap sumer set.. aku cuma bayar RM13.++ jek.. ok laa kan.. kesimpulan nyer anda order jek set besar + sundae = free gelas.. mungkin ader yg tersilap yg kita byr harga gelas itu.. ohh tidak.. bukan begitu kay.. kalu anda amek set yg simple2 jek mcm set beger McChicken jek, maka jumlah yg perlu dibayar juga adalah kurang sedikit.. (poyo ek ayat aku.. aku nyer blog aku nyer suka lah - pinjam ayat blog Apad) gagagaga...


Apabila kami tiba dimeja, sumer pon menyental mknan yg ader.. (tlupa plak nak amek gambar peserta mkn mekdi lunch tadik.. sowi..) so gelas yg dapat tadik diserahkan kepada Jais.. utk makluman korang, opismate aku nih mmg gler suka kumpul gelas2 kontur nih.. minggu nih plak adalah minggu terakhir set nih berada dipasaran mekdi.. satu minggu, satu kaler gelas.. skang da minggu ke tujuh dengan warna gelas pilihan terakhir iaitu warna putih jernih.. Meh aku glamerkan member2 opismate aku yg gler kumpul gelas nih ialah Dayah, Jais & Faizul.. huh.. sanggup dorang mkn mekdi set besar tiap2 minggu demi nak dapatkan gelas2 yg ader.. kalu da minat tuh, slamber jek laa kan.. janji ati kita puas.. yey!!! (apsal laa aku ske ckp Yey Yey jek skang.. nak wat trademark bleh?? hehe..)


Dorang bertiga dah memiliki kesemua 7 biji gelas berwarna.. cuma malang nyer gelas berwarna hijau jek xde dalam barisan gelas yg berada di gambar.. kalu ader, dah cun dah photoshoot aku ptg tadik.. kekeke... Dayah sipeminat fanatik juga telah join group gelas kontur nih kat Facebook.. fuyoohhh.. siap ader fan pages lagik kan utk gelas2 nih.. sempoi gak.. Dayah ckp, gelas warna pink menjadi pilihan utama dan ader yg sanggup menawarkan sejumlah wang utk dapatkan gelas yg warna pink nih.. (apsal aku rase ayat yg aku taip nih mcm skema jek.. huhu..) ader org offer RM50.00 tuh utk yg pink kaler.. wahh.. leh wat duit rupa nyer.. hehehe..

Korang ader x gelas2 nih?? brape bijik korang ader?? hehe.. aku?? satu jek warna lime.. satu jek??? ok per drpd xde.. at least aku tau gak benda nih wujud.. hehehe.. utk makluman korang juga.. gelas yg terbaring kat atas tuh adalah versi tahun lepas nyer.. so dgr citer tahun depan pon akan ader lagik maybe dengan cara ataupon design yg lain plak.. hehe.. cheersss!!!!

2 comments:

Cik Nila said...

adeh la... kumpul gelas cam kumpul setem plak..

Fadli Tahir said...

wahaha.. kalu dah minat, mmg mengatasi segala2 nyer.. mcm kita dah minat blogging la.. hehe..