rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Tuesday 29 September 2009

Duit Raya Yang Memilukan.. Hahaha..

Photobucket

Sbenar nyer ini kisah benar yg berlaku kat aku.. klakar pon ader gak.. benda nih dah tiga empat hari bermain2 difikiran aku.. citer nyer mcm nih.. aku nampak duit RM5.00 kat almari solek kat bilik aku.. pulak tuh RM5 nih terletak bawah sampul duit raya yg lain.. mcm yg korang nengok kat gambar atas tuh laa.. adeh.. nak kata aku nyer duit raya, konpem bukan sbb raya tahun nih aku mmg xdapat duit raya langsung.. huhuhu.. aku biarkan duit tuh jek dlm tiga empat hari sbb ingatkan itu mungkin duit raya adik aku kot..




Mungkin dia tlupa nak amek ataupon sajer jek biarkan dulu.. almaklumlah, adik2 aku dpt duit raya byk.. so letak duit bersepah2.. jeles aku.. huhu.. malas la aku nak usha duit tuh lelamer.. duit org kan bukan duit aku.. so aku pon biar jek laa..

Photobucket


Hadoyai.. pagi tadik aku da xbleh tahan dah sbb sampai hari nih duit tuh xberusik lagik.. aper lagik, aku pon nak tgk2 laa kot2 nak tanya sesaper nyer duit raya yg ilang.. skali aku angkat jek duit tuh, yg sbenar nyer SAMPUL DUIT RAYA lahhhh… adehhhh.. terkena panggilan hangit aku… adeii.. hahahha… selak punyer selak ader 2 sampul camtuh.. rilek jer tertulis ucapan raya kat situ complete ngan perkataan contoh.. hahahaha… pandan muka aku..


Masa bulan puasa aritu, ader gerai depan masjid Bukit Damansara pon ader jual sampul duit raya mcm tuh.. tp lagik best, RM50.00 woooo… konpem terbukak mata budak2.. hahahaha… kalu aku bli pon sampol tuh, entah2 isi 50 sen jek.. okay perr.. 50 gak.. gagaga… dulu aku nak pekena org, last2 aku yg terkena balik.. hahaha.. aperdaa…

3 comments:

Cik Nila said...

Adehhhh.. memang tak bleh blah lawak entri ko ni.. hahaha... Gotcha!!

phat_lee said...

wahahha...apa laaa nasib..time terdesak lak tu kena bang bang boom...


ada gorilla keluar tak lepas ko tgk sampul tu?

Fadli Tahir said...

gagaga.. mmg tpedaya aku.. haha.. btol arr apad, bler tgh tdesak, duit palsu pon aku ingat duit betoi.. haha..