rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Tuesday 22 September 2009

Terbaru: Blog URL aku >>> www.xygroove.com

Photobucket

Yezzaaaa... Akhirnya aku berjaya gak memiliki domain sendiri.. hahaha...  www.xygroove.com merupakan nama yg telah dipilih dan dirasakan seswai dgn jiwa aku.. hehe.. so kpd sumer blogger2, jgn lupa alamat blog aku nih yerr.. aku rase da snang sket korang ingat url blog aku nih sbb alamat nyer da pendek jek..

p/s: Mohon bantuan kengkawan yg dah hapdet bloglist or blogroll korang, utk tuka url blog aku kepada yg terbaru.. maner tau kot hapdet2 entri aku dimasa hadapan, korang xdpt folow.. aku gak yg rugi.. huhu.. keep in touch ya.. makeseh sgt2.. aku bli domain RM29.50 jek?? camne nak wat?? kasi chit chat arr kat bwh nih.. hehe..

1 comment:

Fadli Tahir said...

Zul: Anda g register kat www.netkl.com.. register domain ko, byr yuran tahunan dlm RM29.50, pastu email dorang nyer support team utk tolong setupkan / redirectkan ke ko nyer website / hosting / ko nyer blog.. kalu ko pandai setting CPanel, ko leh wat sendiri.. sumer bleh siap kurang dari satu jam.. netkl yg paling murah bbanding internet provider yg len.. aku just bli domain jek, bkn bli hosting.. sbb aku cuma perlukan www.xygroove.com utk aku nyer blog jer.. nak setup website aku xpandai.. so blog is da best place to share our stories..