rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Friday 4 September 2009

Kibod baru, mouse baru & blutot baru.. ;D

Photobucket


Tihehee... barang baru utk pc desktop aku wehh...pc da buruks tp tambah aksesori baru.. kekeke.. sejak menggunakan kibod, mouse baru nih, kelajuan pc aku mingkat 15HP.. hahhaa.. gila menipu.. jgn marah aa.. mlm tadik aku g jenjalan kat Plaza Alam Sentral Shah Alam pas berbuka.. (ooopss kantol x g trawih..) awek aku nak bli baju raya.. yg aku plak tetiba nak bli blutot divice utk pc.. kalu desktop besa maner ader blutot kan.. so pas awek aku berjaya bli baju kurung raya dier, kami pon g la naik tingkat IT.. so dapek laa bli blutot device tuh berharga RM11 lebih.. amek murah2 jek.. hehhe.. pastu sesajer jek pusing2 dlm kedai tuh..

Ingatkan nak cari kibod murah gak.. bkn aper, kibod sbl nih ader prob ngan button shift n butang hurup yg dah xmo beri kerjasama lagik.. so memula da nampak yg RM15.00 jek.. dah senyum dah aku.. xpelah skadar nak ganti yg baru konon.. satu kali, aku terlihat la kibod nih.. jenis Logitech tuh.. comewith mouse skali.. nak tau harga?? RM60.00 jek.. murah kan.. tp poket plak ader kureng sket.. so aper lagik, awek aku pon meng'loan'kan uwang nyer kepada aku stelah dipujuk beberapa kali.. kekeke.. mekaseh yer sayang.. ;D.. so tanpa membuang masa, aper lagik.. bayar lah.. hehehe.. so spanjang jalan balik tadik senyum jek laa.. sonok dpt barang best.. aku taip entri nih pon laju jek.. kekekeke..

Nape aku bli blutot divice tuh plak?? ini adalah karena snang sket aku nak transfer gambar dr henpon ke pc.. so then bleh upload ke photobucket..tu jer... then snang sket nak hapdet blog ngan gambar..kalau lah aku bleh send mms wat live blogging kan best.. tp aper kan daya, pki celcom pon ader kelemahan nyer.. huhuhuhu..

p/s: terpk nak bli satu henpon cikai nyer utk kegunaan call & sms biase jer.. pki simkad celcom... pastu aku nyer phone skang plak; aku bli simkad hotlink yg baru... hehehe.. pastu br bleh layan live blogging.. hahaha... bleh jadik ker?? byk kos yg harus dikeluarkan tuh.. doakan yek.. i wish to be an active blogger maaa.. wish me luck bebeh bak kata siapa tuh?? kekeke.. peace..

No comments: