rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Friday 18 September 2009

AidilFitri Yang Di Nanti Semua ;D


Photobucket


Salam semua.. seperti blogger2 yg len, aku pon nak amek kesempatan ini utk mengucapkan Selamat Hari Raya AidilFitri Maaf Zahir Batin kepada semua kawan2 yg mengenali diriku ini.. Special wishes utk follower aku (xkesah laa mmg join Follower, xjoin ka atau pon silent reader), tanpa korang siapalah aku dlm dunia blog nih.. bagi aku, blog da menjadi hobi terbaru aku stelah sekian lama tidak mempunyai sebarang hobi lain slain berkepit ngan ex-GF aku jer dimasa lapang.. Camne raya korang??




Mesti meriah kan?? Rata2 yg aku tau, kalu member2 lelaki aku, dorang xbyk persiapan yg dibeli utk menyambut lebaran kali ini.. dalam 2 3 kawan aku dorang maseh pki baju raya tahun lepas jek sbb dorang just pki baju tuh stahun skali atau jarang skali memakai nyer.. haha.. aku pon mcm tuh gak.. keke.. sampai saat nih, aku maseh xtgk lagi baju mlayu aku tuh, entah2 dah kene mkn anai2 jek.. hahaha… kalu member2 pompuan aku plak, kompem lah dorang mesti ader baju kurung baru nyer disetiap lebaran.. alasan best dorang ialah sbb time raya jek laa dornag bli baju kurong tuh.. hari2 biasa xmungkin laa bli baju kurong tuh.. btol gak.. hehehe.. so skali dorang bli mesti at least dlm 3 pasang jek..


Aku plak camne?? Aku xbli paperpon tahun nih.. budget dah lari kaw2 nyer.. hutang yg perlu dipulangkan urgent pon byk gler.. so mkn hati jek laa aku raya tahun nih.. huhuhu.. xpelah, dugaan kot.. walaubagaimanapon, keta aku masih perlu diservis tp aku wat servis minima jek; skadar tuka minyak itam n normal checking jek.. sian keta aku.. bler sampai masa, aku wat full servis yek… oh keta kawan karibku.. hehe..


Arini, aku da mula start cuti.. saje jek.. kalu dok opis, konpem aku xleh wat keje sbb otak da pk nak raya jer.. hehehe.. sian gak member aku si Fazrol tuh terpaksa keje ari sabtu sok.. xpelah bro.. yg penting, fajar aidilfitri nanti anda bersama keluarga tersayang.. so, aku masok balik keje pada ari rabu nanti.. ok lerr.. sabtu, ahad (raya), isnin (raya kedua), selasa (replacement cuti).. so bg aku ok laa tuh kan.. sket jek aku cuti.. ader member aku sminggu cuti minggu dpn.. byk program kot.. best laa dorang.. hehehe..


Aku sambut lebaran bersama keluarga di Puchong jek.. kat umah sendiri jek.. senang sket nak setup.. hehe.. walaubagaimanapun, pas smayang raya baru laa kami balik kampung.. ok per.. jln pon xjem n xde nak tkejar2 sgt.. hehe.. naper aku xbalik awal? Sbb both atok n opah aku da xde.. so feel nak balik awal tuh da xde.. so balik kg pada hari raya pon da memadai lah.. yg penting bleh jumpa sedara2 yg balik kampung gak.. kat kampong pun aku xlama kat sana.. insyaallah hari isnin pulang smula ke Puchong.. hehe..


Special apologies to all my dearest friends seperti apad, malin, amirul, nazrol, norfaizol, siti, dayah, fazrol, faizul jr, faizul sr, jais, nadirah, kak alice, kak saminah, kak linda, fizo seco, sarimah, abg helmi, ucop , yon, zahari, nazri, abg zak, khairol, ghazali, asnezar, cat dan kak ina db.. also not forget to my kenarianz closed fellow; zulazfar, shofi, andy, topex dan marquet a.k.a kimi… maap salah silap tingkahlaku, terkasar bahasa n perkara2 yg tidak disengajakan.. maap zahir batin.. korang jgn risau, walaupon korang xmintak maap lat aku, aku dah maapkan salah silap korang.. hehe.. biase lah lumrah idop kan..


To my ex, sy mohon maap sgt2 atas salah silap dari hujung rambot hingga ke ujong kaki.. sesungguhnya sy dah xmampu utk berikan yg terbaik utk anda.. mohon diamponkan segala kekurangan dan kelemahanku yg tidak ku sengajakan.. ramadan ini byk mengajar ku erti kesabaran dan kehidupan.. kalu ader jodoh kita, insyaalah x kemana.. sy doakan kebahagiaan awak sepanjang masa.. peace all..

2 comments:

phat_lee said...

selamat haru raya bro..(padahal da jumpa lepak skali dah)

Fadli Tahir said...

cuma duit raya jek yg blom dapat lagik.. huhu.. yey..