rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Tuesday 2 February 2010

Live: Game Traffic Jam

Hye2. Memula aku ingat nak review dlm proper entri, tp Wimax bb kat umah aku or even other users pon alami masalah yg sama gak kot. Line dc jek. Bengong punya wimax, problem dr jumaat lepas sampai skang x sette lagik. Hampes btol, jurutera dorang bcuti kot. Huhu.. Btw, kalu korang ingat entri aku yg lepas yg pasal aku g training customer service tuh, aku ader mention pasal toy ni. Hehehe.. Akhir nyer ahad lepas aku br dpt jumpa n bli. Wpon ia bkn ori nyer barang, tp cara main nyer masih lagik sama.. Alih2kan keta n lori utk memastikan keta kuning sampai ke destinasi. Syok woo.. Nanti aku riview penuh bler internet kat umah aku da elok. Hehe..
p/s:- malin, aku da settle kad 40 dlm 7 minit. Wahaha..

2 comments:

Cik Nila said...

tu hari korang suma kaco2 aku.. pasni set battle of the traffic jem.. wahaha.. xsaba i.. lalala

Fadli Tahir said...

elehh... alasan jek tuh kan apad.. hihihi.. battle 40!!!! hahaha..