rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Saturday 6 February 2010

Allignment Manual Tayar Keta

Haa... nak share gak pada mereka yang xpenah tahu pasal wat alignment tayar keta secara manual.. yerloh.. slama arini ramai yang g wat alignment tayar pki yg laser kat kedai2 keta biasa jek.. sampai kengkadang aku tgk laser tuh mcm canggih gler.. so utk entri nih aku nak kasi tunjuk gambar camne rupa alat kalu wat alignment keta secara manual.


Apa beza nyer?? siyes aku cakap, hasil kalu pki yg manual nih lebih jitu dan tepat.. mmg bleh terasa kelainan nyer wpon bler korang tgk dia wat mcm xpercaya jek.. hihihi... mcm aku baru2 nih wat kat Bangi.. kat btol2 depan Kompleks PKNS Bangi stelah diperkenalkan oleh Abang Made.. Setahu aku kat Puchong xde lagik kot.. hmm.. xpe2.. biar jauh sket, janji puas ati gler.. harga? cuma RM15 jek... laser RM20.. perghh... bbeza kan? huhuhu...
 
  
 
  
Kompleks PKNS Bangi.. hehe..

2 comments:

Asmade Salam said...

huhu... best kan lpas buat alignment manual? confirm puas hati..

Fadli Tahir said...

hehehe.. mmh btol.. tq sbb kenalkan kedai nih.. sbb alignment keta pali mmg susah mau setting.. hehe..