rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Saturday 20 February 2010

Sket Gambar Masa Official NOS Petang Tadik ;D

Photobucket
Yessszaaaa.... Akhir nyer aper yang aku idam dan angankan menjadi kenyataan.. Official NOS Kenarianz (sesi lepak keta aka TT session) pada waktu siang (sbb salu nyer wat jumaat malam) untuk kali yang pertama nih berjalan dengan lancar.. sgt memuaskan ati sbb ramai yg datang sapot event nih.. So aku ader lah amek gambar sket pki henpon aku utk tatapan korang..



Sket info event berlangsung kat Shah Alam, dimana kami sumer start berkumpul di Petronas berhadapan dengan Stadium Melawati Shah Alam pada pukul 3.00ptg.. stelah hampir 2 jam menunggu berbekalkan air oren dan kuih karipap sumbangan ahli kelab, maka kami sumer bergerak konvoi mencari port photoshoot yang sesuai area tuh.. (maybe gambar2 akan dimuatkan ke majalah Gila Kereta, best nih.. harap2 menjadik laa ek sbb da lamer xde page utk Kenarianz dlm magezine (nak ckp BI gaks.. hehe..) tuh..
Photobucket
Memula sampai kat area perkarangan parking stadium Shah Alam (sbelah track gokart), tp xjadik.. pastu pusing skali lagik menuju ke parking area Stadium Melawati.. kawasan parking luas dan kedudukan yang agak menarik utk shooting.. tp aku snap pki henpon jek lah.. amek pon gambar keta.. tlupa plak nak amek gambar peserta2 yg datang gara2 sgt gembira tgk keta2 kenari yg byk.. xkesah lah ader bodikit ka, xde bodikit ka, keta power ker, keta stended ker.. yg penting, niat utk menggabungkan sejumlah pemilik perodua kenari menjadi kenyataan.. 

Wokeh.. mari kita tgk sket gambar yg aku amek nih.. tp ader kureng sket utk certain gambar sbb pki kamera henpon jek.. hehehe... layan.. :D
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

last2 gambar keta aku jek yg byk.. hihihi...

No comments: