rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Thursday 11 February 2010

Mari makan Carls Jr punya beger..

 Aicheh... nih kes aku kene racon dek si Apad n Malin yg sempoi utk g join dorang dating ke midbelly.. (dah xde awek, menumpang kaseh org lain plak.. kikiki...) xdelah... pas penat dorang pujuk, akhir nyer senin lepas kami berjaya gak menunaikan hasrat kami utk makan beger kat Carls Jr kat situ.. beger nih mmg lain yg lain.. sila tgk gambar utk lebih paham.. hehehe..


Mcm biase, bler da sampai kat kedai tuh, aku jadik panik sbb xreti nak order camne.. almaklomlah xpenah masok kan.. kira mcm culture syok (padahal shock.. hehe..) lah bler masok kedai.. kalu kat mcd, kita just bratur kat byk lane kan? tp yg nih satu lane jek rupa2 nyer.. mmg lain dr yg lain.. naper??
Ini karne kat lane tuh kita just wat order jek pastu bayar.. pastu g carik tempat duduk dan tunggu... pas makanan siap, staff tuh akan anta makanan yg kita pesan tadik ke meja kita.. wow.. best kan?? hehehe... aper yg pelik lagik ek?? pasal nak pilih makanan lah.. kat situ byk choice beger atau hotdog.. siyes utk pertama kali aku mengaku aku agak kalot laa nak pilih set aper... nak beger daging ka, ayam ka, pastu dier nyer jenis2 beger lah.. korang tgk nanti korang pahamlah... (tetiba teringat masa first time aku g mkn kat subway dulu.. lagik glabah sbb byk sgt kene pilih jenis roti, jenis daging, mix etc...)
Haaa.. utk makluman korang gak, nanti staff kaunter akan bagik paper cup utk kita amek air sendiri kat stesen air.. seb baik ader ais lemon tea.. da xlarat aku nak minom air berkarbonat.. wahahaha.. yg paling best ialah kita bleh refilll... yew yew yesss... hehehe... tp aku xrefilll sbb wpon aku pilih set medium (pilihan ader set medium atau large).. pon da kira byk air.. hehehe...
Tiba time makan, perghhh.. besar sehhh beger dia.. sumbat jek dalam mulut, aku trus rase berbaloi gler makan kat Carls Jr... mmg sodap beger dier.. roti lembot mcm berlemak... daging yg lembut dan enak serta sayur yg segar.... yum yumm.. hoyeyyy!!! mmg enjoy gler.. hehehe..
Harga???? tipu lah kalu aku ckp lagik murah dr Mc D.. tp korang tgk laa beger yg kami makan tuh.. paham2 jek laa ek.. mmg harga agak mahal sket.. tp bagik aku mmg berbaloi lah dgn aper yg aku makan.. korang cuba dulu, baru korang paham... hehehe... tq apad n malin sbb bwk aku g tempat nih.. best best.. hehehe..

No comments: