rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Saturday 6 February 2010

Full Review: Game Traffic Jam

Hi korang.. aku bli permainan nih pada ahad lepas… pas abes attend kenduri kawen member aku kat hulu langat tuh, aku, apad n malin g berpoya2 ke Kompleks PKNS Bangi, Metropint Kajang dan restoran Doll Tomyam, Kajang (order 5 minit, kompen makanan n minuman siap.. konpem siap masak cepat – tabik kaw2).. antara aktiviti kua jenjalan arituh adalah shoping tudung malin n tudung apad ehh.. xdelah… gurau jek.. hehehe.. pastu g main wifi kat boling centre, karaoke sampai ilang sora aku pastu g makan.. wahaha.. memang enjoy.. best2.. (skali lagik mukadimah yg agak panjang.. hehehe..)

gaya penyanyi handalan.. wakakaka.. faizal tahir pon xleh carik makan ini macam.. wahaha..
Malina yg sora sodap, bertuah Apad.. hihihi..
So berbalik kepada tajuk, aku nak sharing benda yg aku idam2kan dan aku cari sejak aku abes kursus customer service excellence dulu.. moh jenguk entri lama kat sini jika mahu.. hehe.. wokeh.. game nih snag citer aku sebut sebagai game traffic jam.. mungkin pada setiap brand, disebut lain2 nama.. camne mau main ini game? Mudah jek, korang susun keta mengikut kad yg disediakan.. ader 40 kad.. setiap kad ader cabaran yg tersendiri..
muka siyes sbb konon2 genius.. kikiki...
Target nyer adalah utk menggerakkan kereta2 dan lori2 yg menghalang supaya kereta kuning berjaya utk sampai ke “Exit”.. layan woo game nih.. kalu amek kad no 1, kira mcm beginner stage lah… kalu amek kad no 40, kira dlm kategori expert arr sbb byk movement yg perlu dilakukan… bunyi mcm senang jek ek? Haaa.. korang try arr main baru tau.. hahahaha…
Layan weh game nih.. walaupon nampak permainan budak2, tp aku pasti korang mesti gembira sbb game nih mcm menguji minda korang utk susun strategi supaya kereta kuning sampai ke hujung.. hehehe.. harga?? Cuma RM29.90 sahaja.. tp versi yang aku bli nih kira mcm cetak rompak nyer version.. kalu yg aku penah main masa kursus dulu, harga nyer dalam RM80 ke RM100.. brand pon lain, kualiti pon lain, kira mcm nak tolak keta2 atau lori lebih lancar.. hehe.. aku dapat murah nyer pon xpe, yg penting idea n strategi game masih konsep yg sama.. waahhh.. gler ah ayat aku.. hehe..
Wajah keriangan pemenang kad nombor 40.. hehe..

Aku bli kat Kompleks PKNS Bangi kat tingkat atas skali.. ader satu booth jual alat permainan kanak-kanak (bukan alat mainan dewasa kay.. erkk…) kira mcm booth edugame lah (education game).. sesuai utk budak kecik, budak besar, mak budak, bapak budak dan sesiapa sahaja yang kagum dgn mainan ini.. hehehe.. 

No comments: