rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Friday 26 February 2010

Oh 125Z ku..

hehehe.. saje jek... nih moto adik aku.. anta g kedai tuka rantai moto nyer putus.. so aku kene tow lah sampai ke kedai.. tow tolak pki kaki jek sambil aku bwk honda ex5 jiran sbelah umah aku.. hehehe.. aper laa adik aku nih, sampai spoket da nak abes pon xsedar.. so skang da putus, aku gak yg susah mau tow sampai kedai. huhuhu...


Bler tgk moto nih, teringat aku kat moto aku dulu.. weehhh... aku pon penah pki moto 125Z gak tau masa stadi kat UPM dulu... memula pki modenas kriss, pastu tuka yamaha 125z, pastu tuka ke scoot vs125, pastu tuka ke kancil then skang aku pki kenari kecayangan aku tuh.. hehehe..


Best woo pki 125 nih.. siyes ckp enjin mmg smoot but powerfull.. tp masa aku penah pki dulu aku x mod kat moto nih melainkan wat lobang angin kat air filter box moto tuh.. so then bleh dgr bunyi angin lah bler main2 minyak.. hehehe... layan highway lagik laa best.. mmg mcm mat rempit aku dulu... hahaha..

Tp aku pki moto tuh xlama sbb time tuh mmg xlama.. dekat 3 bulan jek.. time tuh mmg tgh panas gler orang dok rembat moto 125z.. maksud aku moto nih mmg snang sgt nak kene curi.. xcuri parts, tp tros angkat satu moto tross... woohh... gler ahhh pencuri zaman skang.. xde pk langsong.. huhuhu...

Sabo jek laa kan.. atas sbb itu dan keinginan nak layan scooter, aku pon tuka laa moto.. hehehe..

No comments: