rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Saturday 21 November 2009

Wayang: Senario 2 Beach Boys


 
Salam guys.. smalam aku dan teman g tgk wayang lagik.. tp smalam aku keje kay, so mlm laa kami jumpa.. mmg keje kami nih suka jalan2.. hehehe.. so The Curve Damansara jadi tempat lepak kami.. alkisah sbb aku keje arini sabtu shift petang, maka kami pon decide nak tgk movie lewat malam td kat Cathay Cineplex (walhal citer kol 10mlm jek.. hehe..).. Senario The Movie Episode 2 : Beach Boys.. sempoii…

Best woo.. klakar gler citer nih.. spanjang citer aku dok gelak jek.. hahaha.. aper kisah nyer ek?? Citer nih kira sambungan laa kepada Episod 1 yg dulu tuh.. kalu Episode 1 citer pasal Azli, Lan dan Wahid (masing2 dr daerah berlainan) yang bercita2 nak jd pelawak terkenal.. xtgk lagik Episode 1?? Yaperdaa… DVD dah lamer kua, xpon download jek.. hehe.. So Episode 2 pasal aper plak?????



Episode 2 mengisahkan Azli, Lan dan Wahid yg nak bercuti kat Pulau Pangkor selepas mereka penat keje kat Zoo Negara tuh.. sampai kat Pangkor, sumer citer bermula apabila resort yg dorang menginap tuh sbenar nyer dlm proses utk dijual.. dlm pada masa yg sama Azli jumpa smula bekas kekasih si Qasidah (Maria Farida yg hot & ehem2.. lalala..), maka mereka bertiga bertekad utk bantu owner resort (bapak si Qasidah daa..) membuat tarikan kpd pengunjung utk dtg ke resort nih smula..



Akhir nyer dorang berjaya.. malang nyer Qasidah telah dicolik oleh mamat pengedar dadah yg bengang sbb xdpt bli resort bapak Qasidah.. kemudian Azli, Lan dan Wahid, Mek ngan Marsha pegi menyelamatkan Qasidah kat pulau aper tah.. haha.. aku lupa aper nama pulau tuh.. Adakah Qasidah berjaya diselamatkan? Adakah Azli, Lan dan Wahid dapat menemui cinta mereka?? (ehh da mcm bagitau happy ending jek.. lalala..) Korang pon tau aper ayat aku yg biase nak bgtau kan? hehehe..

Mcm2 kisah klakar loh yg mesti korang happy gler tgk citer nih.. tambahan pula (wow ayat aku) si Mek Klate-Siam tuh + si Marsha pon blakon gak pastu watak2 dorang mmg menjadi n citer nih jd best.. bintang kasi mereka 3 stengah jek drpd markah penuh 5 bintang.. hehehe..

2 comments:

Najwa Aiman said...

Ada episod 1 ek? Nak copy boleh? Heheehhe...

Fadli Tahir said...

haa.. sy ader versi donlod nyer... nanti kasi pendrive.. lalala..