rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Sunday 29 November 2009

Live: Wayang: Planet 51


Live: Wayang: Planet 51, originally uploaded by LiLFaDLi.

Nak share gak ngan korang pasal citer ni. Tgk da lama, tp br nak stori kat cni. Hehe.. Btempat di Alamanda Putrajaya, kami layan citer katon ni. Planet 51. Yeyy! Hehe.. Camne leh dpt nama planet tu pon aku tatau. Huhu.. Kiut gak citer ni sbb kehidupan kat planet ni sama mcm kehidupan manusia kat bumi. Tp yg konpem nyer dorg lebih maju dr segi teknologi. Yerloh, kenderaan nyer xde tayar. Tahu2 terapung jek. Hehe.. Jalan citer mengisahkan penghuni planet yg takot mahlok asing dtg dan memusnahkan planet mereka. Mcm kalu kita manusia kat bumi risau mahlok asing dtg, tp dorg plak mahlok asing yg takot manusia dtg plak. Hahaha.. Stelah kedatangan angkasawan (yg dsangkakan mahluk asing) menyebabkan planet mereka huru hara takot mahlok asing tu take over dorg nyer planet. Angkasawan tu bleh plak bkawan ngan sorg penduduk planet n menerangkan bhw dia dtg bkn utk memusnahkan planet.. Tp pihak tentera yg sgt bimbang, telah melancarkan operasi menjejak angkasawan tuh. Jln citer nyer mmg klakar. Sgt2 release tensen sbb ia nyer citer katon yg best.. Tp kalu korg bkn peminat katon, xyah la tgk. Hehe.. Adakah angkasawan tuh akan beri kesan thadap planet 51? Apa yg tjadi seterus nyer? Haha.. Aper lg, layan loh.. Aku tgk, aku mmg enjoy sbb aku ske citer katon yg mcm ni. Hehehe..

2 comments:

Asmade Salam said...

Salam..

huhuhu... "KAMI" ek...

semoga berbahagia...

Fadli Tahir said...

Salam bro.. KAMI maksud nyer lebih dari satu org.. tp bler AKU, makna nyer sensorang jek.. hehe...