rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Sunday 8 November 2009

Aku wangi.. hehe..


Hai.. kat sini aku bukan nak promo benda alah nih apatah lagik nak jadi penjual (yg blom tentu kaya mcm yg mcm dlm testimoni) mahupon pengedar (yg konpem kaya).. its just aku nak share hadiah yg aku dapat .. yey yey!!! its One Drop Perfumes - Mini Pack Man Set 1.. thanx awak sbb bagi sy wangi wpon sy mmg dah wangi smulajadik.. hahahaha.. ya benar ia mini set tp yg penting bagi aku bler ia menjadi hadiah utk aku, its become sgt2 berharga.. mekaseh2.. Mari aku crita sket sbb aper best pasal ODP nih.. (aik lebih kurang promo gak laa nih.. haha..)



So ia adalah Set 1 yg mengandungi 4 botol kecil yg comel dgn 4 haruman:-
1. Inspirasi haruman Giorgio Armani
2. Inspirasi haruman Calvin Klein
3. Inspirasi haruman Ralph Lauren
4. Inspirasi haruman Hugo Boss (feveret aku nih. hehe..)


Naper aku ske?

1. Sbb dpt hadiah
2. Sbb dpt free (kekeke)
3. Kalu aku bli pon mmg berbaloi sbb murah
4. Bau wangi gler.. da mcm ori nyer bau.. best2..
5. Bau wangi tahan lama (siyes aku pki tgh hari > lewat mlm, maseh lagi wangi)
6. Satu pek ader 4 bau yg maner kita bleh pilih jek nak pakai aper utk harini.. hehe..
7. Ianya kecil dan mudah dibawa kemana2..



Oleh itu, marilah kita (yg jenis low-cost tp mau bergaya dgn haruman glamer.. hehe..) utk mencuba ODP supaya lebih ramai org untuk mendekati kita.. hehe..

2 comments:

phat_lee said...

wooo...sudah dapat perfume...wooo...karaoke jom!

Fadli Tahir said...

yey!!! aku ske karaoke ngan korang.. mmmg best.. aku ske nyanyi jerit2.. haha.. apad, nanti masok gaji, kita plan lg satu trip tau.. :D