rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Saturday 24 April 2010

Western Food @ Station 21

Salam semua.. hehehe. Seperti semua yg korang sedia maklum (aper punyer intro daa.. hihihi..) aku nih mmg kuat mkn.. tuh sbb aku membesar bagai juara kan .. wakakaka.. so mari aku nak share sket ngan korang satu port makan yang aku br bedal smalam.. hihihi.. mkn aper? Aku mkn western food dowhhhhh… hehehe.. aku mkn Steak.. yum yum.. amatlah sedap.. hehehe.. maseh pada teman yg mensageskan tempat nih.. almaklomlah, teman pon mmg jenis kuat mkn gak.. gagagaga…


Bertempat di foodcourt bersebelahan Bangsar Village , ader satu booth makanan jual western food.. alaaa.. biasa laa kalu kedai western mesti ader jual steak, chicken chop, fries dan sbg nyer.. so sama lah mcm kedai yang diberi nama Station 21 nih.. naper perlu riview kat blog ek? Sbb nyer mudah jerr.. makanan yg sedap dan berbaloi.. tuh sbb laa aku sages kat korang.. ambil contoh aku mkn steak harituh, daging steak yg tebal dengan kuah black pepper yg sedap.. hehe.. naper berbaloi plak? Sbb murah beb.. Cuma RM12 jek weehhh… murah kan .. teman ckp dulu harga lg murah.. kurang dr RM10.. rugi xdatang dulu dulu.. (lawak xjd) hehehehe..
Steak yg aku order disediakan didalam kuali panas yg mcm korang salu mkn sizling yee mee tuh.. so bler sampai jek, kuah black pepper pon tgh mendidih n bau black pepper yg sgt menyerlah.. wow.. hehhee.. rase daging yg sempurna dan tidak liat menyebabkan tempat ini bleh jadi port utk makan western lagik next time.. hehe. Haaa.. lagik satu utk pengetahuan korang, tukang masak nyer siap pki baju chef lagi wehh..sbb menurut teman, asal nyerr pekerja kat situ merupakan bekas chef hotel.. so mungkin sbb keje jd chef xmasyuk, so better dorang bukak kedai sendiri.. lagik best kot.. wahaha.. memandai jek aku ek.. haha.. okeh.. moh laa g kedai nih.. mmg korang rasa berbaloi2.. ;D

3 comments:

Cik Nila said...

kedai kazen kawan aku.. mmg dulu lagi murah + xkemut.. zaman belajor dolu2 rajin kt cni..

phat_lee said...

nampak sedap...nyum2...

Fadli Tahir said...

nino noni: mmg berbaloi2.. hehe.. zaman belajor stadi kat ctu atau rajin mkn kat ctu? hihihi..

ahpat: mmg sodap bro.. bleh jd aktvt makan bulanan.. asek mkn jek aku nih.. hehe..