rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Saturday 3 April 2010

MyLurveRS Masok Majalah!!!

Salam u allzz.. hehehe.. aku tau da lamer xde entri terbaru utk blog aku nih kan.. tp izinkan aku mulakan entri dgn kabar gembira aku utk disharekan bersama korang.. alkisah keta kenari kesayangan aku tuh da masok majalah K-Kompak.. hahaha.. untuk makluman, K-Kompak merupakan majalah rasmi utk modders keta2 kecik a.k.a kei-car di Malaysia.. 

So dikesempatan yg ader, keta aku berpeluang utk turut tampil di majalah yg konpem aku bli setiap bulan sejak aku beli kenari sejak Disember 2006.. setinggi kredit diucapkan kepada editor K-Kompak iaitu abg Ibrahim dan bengkel DeYouShu sbb setupkan photoshoot pada Januari 2010 yg lalu..


 

Sedikit info bagi mereka yg belum tahu, sesi photoshoot ini telah dilakukan bersama keta hasil kerja bengkel DeYouShu termasok keta Move Werlld Nathan, Kelisa Gino YRV adik Nathan dan Peanut Metal Billet Acai.. sesi photoshoot ini sendiri pada awal nyer tidaklah aku jangkakan sehebat atau sepeluang begini.. memula aku ingat just deretan keta2 hasil DYS depan bengkel jek.. rupa2 nyer shoot sebijik2 keta.. syukur skali lagik atas peluang yg diberikan..

Aku yg tiba agak lambat bagi sesi photoshoot tuh karne pada belah pagi tuh aku terpaksa ke Hospital Pantai utk further checking kesihatan aku.. huhuhu.. abes jek checking, aku trus lenjan keta sampai ke USJ agar sempat utk bersama mereka.. nyata pabila ketibaan aku jek, dorang sumer baru abes shoot sumer keta.. huhuhu.. kira keta last skali lah.. park keta, lap sket2 pastu abg Ibrahim start amek gambar sambil aku melihat dgn bangga.. hehehe.. 


Untuk makluman korang gak, masa shoot berkenaan; keta aku nih kiranyer baru jek kuar bengkel lepas make over.. bertukar bodikit ori RS dengan penukaran enjin bersesaran kecik sket tetapi dengan kuasa turbo.. hehehe.. so pada rakan2 rapat, sudah tentu dapat melihat beberapa perubahan terhadap keta aku sejak 3 bulan yg lepas.. terutama nyer penukaran sportrim yg lain, tukar seat RS dan penukaran spoiler itik fiber seperti yg diracun oleh bung brahim dlm ulasan beliau di majalah.. hehehe.. tp sy pki fiber nyer yek bang sbb xmampu nak bli yg ori yg berharga hampir RM700 tuh.. hehehe..


Worait korang.. nanti kalu ader kesempatan di entri pasal keta aku akan datang, aku akan sharekan gambar keta aku yg terkini.. almaklumlah aku xde dslr, so agak malas sket nak shoot pki kamera henpon.. hahaha.. K-Kar Rowkkkssss!!!!!

No comments: