rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Saturday 3 April 2010

Karok 4 Jam - Rekod Terbaru ;D

 Apad menunjukkan skill mata bersinar.. kikiki..
Yeahh.. aku percaya bahawa karaoke merupakan salah satu aktiviti untuk kita merealease tensen keje n masalah2 yg melanda.. sejak akhir2 nih aku rase best plak nak karok.. mungkin sbb sora aku da semakin sodap kot.. wakakaka.. perasan gler.. hihihi.. aktiviti karok nih telah berlaku pada ahad minggu lepas.. wooh.. minggu lepas nyer citer nih.. xpe2.. its a new experience for me.. 4 jam beb... lamer gler.. 



Sesi karok nih telah dirancang dan dizahirkan slepas kami menghadiri kenduri kawen opismate kami si Amirul di Kajang.. So Apad, aper plan??? karok yokkk... Malin setuju, Nazrul pon setuju.. tambah lagik ahli jemaah karok iaitu adik apad.. (chehhh.. apad xpenah citer pasal adik pompuan dier kat aku.. asek citer pasal abg dier jek.. lalalalala...) hahaha.. so kami berlima menaiki keta momo Malin ke Metropoint Kajang.. bertempat di MusicBox di tingkat atas skali, Apad dan Malin memilih pakej 4 jam tros yg membawa hasil kos pembayaran sebanyak RM100.. hahaha.. bantai jek, janji aku puas ati.. baru RM20 sorang kan.. konpem puas ati.. hehehe..


Untuk makluman korang gak, wpon kene caj sampai seratus, tp bg aku mmg berbaloi sbb siap dapat air mangga satu jag, buah2 satu mangkok, titbids, potato wedges dan sparkling grape (riso aku tgk botol dier lain mcm jek.. wakaka..) sambil nyanyi, sambil makan.. sambil tuh gelakkan dorang n sambil menyibuk nak nyanyi sesamer lagu org lain.. hahahaha.. 


Bertambah laa syok sbb sumer nyer sporting jek layan.. pada awal nyer 4 jam tuh mmg laa dijangka lama, tp bler da nak abes, adehh rase cepat jek masa berlalu.. hehehe.. so pas sumer kotak suara da hampir nak rosak sbb karok hiruk pikuk, kami keluar trus untuk ke restoren Dol Tomyam yg very ekspress masak nyer.. cepat jek dapat.. hihi.. thanx korang sbb make that day so live.. haha..


P/S: sok hari nyer aku cuti isnin, dats y aku layan jek sampai lewat malam.. hihihi..
P/S: padahal Jumaat sbelum nyer aku g karok ngan bebudak opismate aku.. adakah aku gila karok?? haha..

No comments: