rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Sunday 25 April 2010

Hooperz

Hi guys.. satu lg movie aku nak share ngan korang.. khamis lepas aku dan teman g tgk citer nih.. wahh.. smangat wehhh kami sbb tuh 1st day citer nih kuar wayang.. hehehe.. aper yg wat kami smangat sgt nak tgk citer nih? sbb watak utama citer nih adalah member skolah kami dulu.. aku kenal dier, tp xtau laa dia kenal aku xmasa skolah dulu.. wakaka.. aper daa.. so berbalik pada citer nih, ia mengisahkan satu team bola jaring dmana setiap ahli nyer ader kisah masing2.. okeh.. mari stori simple2 jek..



Sebagai satu team bola jaring, dorang nih sbenar nyer xde persefahaman dalam permainan. so ader jek yg xpuas hati tentang posisi dan permainan. dorang nih sbenar nyer dalam liga utk menang tournament bola jaring.. kalu nak citer pasal game mungkin sumer da faham camne last ending bleh jadi juara gak kan.. hehe.. btw, bg aku yg menarik nyer adalah pasal kisah latar belakang masing2.. ia diolah dgn cara yg sendiri dan ader style wehh.. 

Sorang nih dari keluarga hebat, ckp pon dalam bahasa baku.. hehe.. sorang lagi plak famili dia ingat dia nih ader sial, sorang lagik plak mak dier veri supportive, yg sorang nih mmg bermasalah.,. gaduh pasal boyfren kene rembat la.. haishh.. mcm lah.. tp memang citer nih enjoy utk dilayan walaupon memula ingat citer nih pasal bebudak pompuan jek..

So bg mereka nak tgk citer yg fun2 camni, meh laa tgk.. kira nyer mcm kisah remaja gak arr kan.. mmg nice.. citer xberat pon.. aku bg 3.5 bintang utk citer nih sbb dah lama xde citer pasal sukan kat wayang kan.. ehh.. pernah ader ker citer pasal sukan malaysia kat wayang? hehehe..

No comments: