rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Wednesday 28 April 2010

Ohhh i-Phone.. Gler ahhhh...

pinjam gambar dr meksis.. hehe..
Wahhhh.. Siyess aku xtau nape aku begitu obses untuk pki iphone ek.. Entah lah.. mungkin sbb syle dier lah kot yg wat aku jd xtentu arah nih.. mmg kalu dfikirkan, poket aku mmg xmampu lg nak bli gadget nih.. tp siyes ckp arr, aku yakin satu hari nanti aku pakai gak akhir nyer dalam apa jua cara sekalipun.. huhuhu..


Mungkin jual barang keta aku kot kerrr atau aku abeskan duit gaji slamber jek kalu nak main gler nak bli iphone nih.. waaa.. wooohhh.. itu melampau yerrr kawan2.. kang xpasal2 bank2 kesayangan aku call mau demand payment.. hehehe.. haiissshh...xkot mcm tuh.. hehehe
Debaran untuk iphone nih mmg mengujakan aku.. aper yg best sgt nih?? maap laa yek.. aku sendiri pon xtau n xfaham apasal aku agak teruja nih.. huhuhu.. kalu nak kata dier nyer internet connection tuh mcm pki broadband, aku pasti ia sgt hebat.. tp i bukan mcm tuh yerr kawan2.. konsep internet nyer samer laa mcm korang g surf tenet kat henpon tanpa wifi.. makna nyer kita pki gprs atau 3G jek.. snang citer, meksis atau digi da provide satu pakej khas mereka yg subscribe benda nih.. ader pelbagai pakej data plan mahupon ivalue plan yg di offer oleh meksis.. so mari kita fokus kat line meksis jek laa ek memandangkan aku mmg prefer meksis jek kalu aku nak pki iphone nih..
Aku sempat arr review pakej2 yg ditawarkan oleh meksis bg sesaper yg minat nak pki iphone nih.. siyes ckp mmg agak teruja lah sbb bler tgk pakej2 tuh.. bg aku nih sbg insan yg biase, penggunaan internet kat iphone nih bkn lah benda utama utk aku.. lgpon aper jek yg aku tau kalu nak online guna henpon melainkan main facebook jek.. yg lain nak surf aper jek kan.. baek surf pki laptop jek.. so let say lah (berangan tahap gler babas aku nih..) kalu btol pki henpon nih, aku plan nak pki pakej yg paling murah dgn pakej data yg basic kaw2 nyer.. kita kalu aku tgk kat web meksis tuh, kira nyer aku plan nak amek plan iValue 1... tp amek yg kontrak 1 tahun jek laa ek.. kira ok laa kan.. hhehehe.. 
 Ohhh aku berangan gler nih.. adoyai... xpelah kan.. xsalah kot.. insyaallah kalu ader rezki xkemana kan.. so bagi korang yg berminat mcm aku nih yg berangan nak pki iphone, sila refer link nih Maxis i-Phone untuk maklumat lanjut pasal charge, harga henpon, pakej yg sesuai dengan anda.. siyess mmg korang bleh terfikir sumthing kan.. hehehe.. gudluck..

No comments: