rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Sunday 21 March 2010

Transformers Masterpiece


Haaa.. kat cni aku nak share gak lagik robot collection si Faizul yg terbaru.. walaupon movie Transformers dah lamer abes n kehangatan movie tuh pon da mcm segan2 jek skang, namun bagi peminat kipas susah mati (die hard fan lahh kawan2.. hehehe..) mcm si opismate aku Faizul nih mmg tidak berkurang langsung.. aku nih plak sebagai peminat toys yanghanyablehtgktpxmobeli nih agak teruja utk amek gambar n share kat blog aku..



Bler owner bg green light jek aperlagas, tros lah aku amek gambar ngan kamera henpon yg xbrape canggih nih.. lawa lagik gambar 12MP kamera hp si Jais tuh.. jeles haku.. (tetiba).. hahahaha.. So mari kita teruskan ngan sesi perkenalan bersama robot masterpiece nih dgn lebih lanjut.. sila baca info kat kotak utk detail.. hehehe..


No comments: