rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Wednesday 17 March 2010

NOS Shah Alam 12032010


Memula aku ilhamkan nak masok gambar2 mase nos minggu lepas kat forum jek.. tp aku rase mcm da lambat jek, so aku load jek kat sini utk tatapan kawan2 kenarianz & pengunjung blog aku yg baek hati (waahhh... bodek nampak... hahaha..)

Aktiviti: NOS Kenarianz (some call TT session or bahasa mudah = sesi lepak.. hehe..)
Tarikh : 12 Mac 2010
Masa : 9.00 malam dan keatas..
Tempat : Petronas dihadapan Stadium Melawati Shah Alam



Mehh layan gambar2 ini kay.. more info; kindly visit www.kenarianz.com.my (apsal aku speaking lak nih.. huhuhu..)

Honda ex-knz.. keta da jual pon maseh join kami. masehh sgt2..
sesi minom2 plak pas penat sembang.. pastu sambung balek sembang.. haha..
Dato Siti Nurhaliza msg ajak dating.. so terkejut sudah.. haha..

No comments: