rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Thursday 18 March 2010

The Guardian MakeOver ;D

Aku percaya pengunjung blog aku nih pon mesti terdiri daripada wanita.. btol x? so dikesempatan yg ader nih, aku pon nak bgtau kat wahai sang wanita yg tetiba rase nak di makeup percuma... hah!!! yeah percuma taw u olllsss... so sila jgn lepaskan peluang utk join event nih.. ehhh.. apsal plak aku promote benda nih.. hehehe.. sajer jek utk korang yg wanita (laki jgn laa harap.. hahaha..) yg tetiba trase nak disolek cantek dan di makeover kan dengan barangan makeup oleh sponsor2 Guardian nih, bleh laa dapatkan tiket nih kat Guardian yg berhampiran secepat mungkin..


Apa yang lebih istimewa nyer ialah lepas korang di makeover kan, korang akan diphotoshootkan dengan shoot yg paling cantik skali.. :D mesti korang ske kan?? so then nanti gambar tuh leh arr load kat FB ka, kat forum ka, bagi kat bakal mak mertua ka (hihihi..) atau pon disimpan sebagai kenangan terindah.. hehehe.. lagi satu dgr citer, mereka yg telah disolek juga akan diberi sebuah goodie bag (mungkin brg mekap kot, xkan bahulu kenduri kawen kot.. kakakaka..) sbg cenderahati utk dibawa pulang.. ok laa kan.. dapat free makeup & goodie bag plak tuh.. wowwww...

Untuk tiket nih, korang akan dikenakan caj RM10 plus kene bli barang kat Guardian skali.. kira mcm purchase with purchase lah.. tp mungkin kat certain Guardians outlet mcm kat area opis aku nih, korang just bli tiket tuh jek tros.. senang jek.. hihihi.. ini sumer info dr opismate aku.. aku cuma mau share jek.. aku rase walaupon event nih dua hari iaitu pada 3 dan 4 April 2010 nanti bertempat di One Utama, tp mesti orang gler ramai datang n konpem waiting que panjang gler.. hahaha.. konpem meriah...

Panassss!!!!! Hehehe..

No comments: