rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Sunday 21 March 2010

Innity = Blog Income.. Adehhh..

Hai.. bagi blogger tegar diluar sana, aku pasti korang penah dengar tentang benda nih kan.. Innity.. lagik satu source of income dimana kalu permohonan kita telah diapprove oleh mereka; then kita tempel iklan dorang kat blog kita = masyukkkkk... Innity nih kira nyer bagi aku sama jek mcm Nuffnang dan Adsense.. tp dari aper yg aku dgr dia nyer income tuh lagik kencang dr apa yg Nuff & Ad bagik..



Tapi siyes cakap laa.. dier nyer requirement gler konpem aku xkan lepas.. naper plak?? haaa.. sila tgk dan baca gambar dibawah..
So jawapan nyer skang, wat masa nih mmg berat lah harapan aku agar permohonan tuh diapprovekan yer x? hehehehe.. xpe2.. biar aku cuba utk up kan lagik trafik blog aku nih.. kalu korang ader idea membina, meh cni bagi tau aku kay.. :D

Haaa... kat sini aku nak soh korang baca blog si Eins nih sbb dia nyer permohonan dah berjaya dan dia bgtau income dier utk hari pertama jek,.. kalu dah sebulan, setahun ??? perghh.. best nyer.. huhuhu.. meh cni refer link dia utk korang naik semangat gak..

No comments: