rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Sunday 7 March 2010

Dah potong tross.. wahaha..

Sempat snap gambar nih kat Bangsar smalam.. haha.. 
Wahaha.. siyes gler puas ati aku sbb da terminate P1Wimax.. pada kengkawan aku yg kat FB tuh konpem dah biase dengar aku komplen pasal teruk nyer coverage P1 nih kat area umah aku.. Smalam, aku dan teman kembali semula ke P1 headquarters kat PJ yang dekat tepi highway federal tuh.. ala kalu korang nak g midval ikot highway federal, mesti nampak nyer bangunan P1 nih... untuk makluman, isnin lepas gak, aku dah g situ utk terminate, tp Customer Service tuh ckp soh tunggu dalam 48 jam supaya org P1 bleh g umah aku siasat naper xde coverage... hmmm.. lastly xde respond.. so smalam tros dapat terminate tanpa kene byr penalti n semua outstanding balance di waivedkan.. haha.. puas ati..



Disebabkan aku nih mmg xleh lepaskan internet dalam idop aku (termasoklah 2 draft entri blog da standby nak publish) dan kegilaan dan kerinduan kat FB semakin kuat (yer yer jek.. wahaha..) so dengan selamber bli simcard broadband Celcom prepaid.. harga?? RM25 jek termasok preloaded kredit RM20 utk sminggu nyer akses.. memang agak mahal.. tp dengan keadaan kewangan yg tidak menentu, prepaid adalah yang terbaek utk aku.. satu lagik, aku xperlu risau pasal komitmen bulanan utk reserve duit utk byr caj broadband.. huhu..

So far, aku activate pagi tadik dan setakat nih xde lah lembab connection dier and xde putus2.. kira aku puas ati lah.. hehehe.. harap2 nyer ia akan tros berkekalan selama nyer.. hehehe.. haaa.. aku cuma bli simpack jerr kan.. modem plak? teman aku bagi pinjam danakunakwathartatrosblehkanawak... hahahaha.. tq awak.. hihi.. so skang, no more wayar panjang2 n power supply utk online modem.. hahaha.. (gelak jahat).. kikiki..

4 comments:

mohad said...

cantik blog...

Fadli Tahir said...

mekaseh bro.. templete amek kat tenet jek, isi dalam jek ubahsuai sket2.. hehe.. meh laa share bro nyer link blog.. ;D

hani_zan said...

salah awk yek...saye dah lupe ape nak cakap....ooo...ok...xleh jadi harta ek....(kalo x tadi boleh...tapi die delete comment saye...teros xleh)hehhehehheheheh.....

Fadli Tahir said...

wahahaha...