rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Sunday 21 March 2010

Cupcake Man Utd

 Meleleh ayaq liuq... hehehe...
So, sebelum aku tdo nih (perghhh mata da ngantok sehh...) apakata kalu aku wat simple entri pasal cupcake nih.. naper tetiba kali nih plak baru nak wat entri pasal cupcake.. aper cerr bro.. hehehe.. xde paper laa korang.. ini sumer pasal cupkek kepunyaan syahida si opismate aku lah nih.. for korang nyer info, dia order cupcake nih kat kak azurah comms untuk dijadikan satu daripada hantaran perkahwinan member dier.. agak2 aku kawen nanti ader org nak sponsor cupkek x?? (nak jugek.. hahaha..)



Sejak akhir2 nih aku rase cupcake kini merupakan antara satu aktiviti side income disamping mereka dapat menambahkan ilmu dan minat pasal cupkek nih dengan lebih hebat.. yerloh, mmg laa cupkek nih kecik dan comel, tp aku rase xmungkin ia bleh disediakan utk org yg buta IT mcm aku nih.. (aper kene mengena ngan aku plak.. kakaka...) lain cupkek, lainlah design nyer.. ader yg ske simple, ader yg ske warna warni dan ader gak yg jenis ske lain daripada yang lain.. sama mcm cupkek yg aku up dlm entri blog kali nih.. hehehe..


Naper lain plak?? sama jek.. haiya korang nih.. its Man Utd design mehhh.. my admired football club laa derr.. semat kan sumer cupkek tuh disusun n siap deco lambang Man U dan jersi skali.. huuhuhu... camno laa dorang bleh wat design tuh kan.. xkan print out plak kan.. hahaha.. pasal rase kek plak, aku rase mcm normal kek hepi beday yg kita makan salu tuh.. cuma beza on the top of cupkek berupa design2 yg dibuat drpd gula... yum yum.. mmg sodap.. hihihi.. okeh.. meles mau mengarot lagik.. mohh tdo.. nite2. :D

3 comments:

hani_zan said...

nak!!! awk belikan tuk saye? huhuhuhuhu

Fadli Tahir said...

hehehe.. bleh jek.. mai duit, sy g blikan.. hahaha...

hani_zan said...

ish die ni...awk punye duit la...sweetnye die...huhuhuhu