rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Wednesday 1 June 2011

Template Blog Baru.. Hehe..

 Cantik x templete baru nih? Hehehe..
Hola korang.. Smalam aku da berjaya install template blog yg baru.. Puas gak ahh mencari template yg dapat memuaskan hati aku nih.. Bukan aper.. Sbb utama nyer adalah aku mau blog nampak kemas, tersusun dan warna yang segar.. Nanti kang takot naik bosan plak kan kalu layout tuh xberapa menarik.. Hehehe..

Pencarian selama beberapa hari akhir nyer berjaya menemukan aku template nih. Skali mata terpandang, tros jatoh hati.. Wahhh.. Da macam orang bercinta plak ehh.. Kekeke... Untuk pengetahuan korang gak, blogspot sendiri memang menyediakan template untuk pengguna mereka.. Tetapi disebabkan mahu layout yang lebih "canggih" dan terkini, maka google digunakan.. Taip jek free blogspot template.. Pastu search jek layout bertemakan wordpress punyer konsep.. 


Naper aku xbertukar ke WordPress jek tros?? Buat masa nih aku rase blom sampai seru kot.. Ader minat, tp blom ader kekuatan plak untuk berhijrah.. Lagipon Blogspot nih simple setting dier dan aku pon bukan extreme blogger kan.. Tapi kot2 aku tetiba nak berubah selera aper salah nyer kan?? Hehehehe..

Bagi otai2 Blogger mmg paham lah betapa mudah nyer nak setup template baru nih kan.. Tapi kalu yang xotai pon bleh jek wat sendiri.. Senang jek nak setting dan kalu korang pilih template yg byk fungsi, kene la setupkan beberapa konfigurasi tertentu bagi memastikan blog berfungsi dengan baik.
Kesimpulan nyer (amboih.. da macam karangan skolah plak.. kekeke..) penukaran layout baru nih mmg digalakkan. Sebab pengunjung juga sukakan sesuatu yang baru dan menarik.. Hakikat nyer mmg sukar untuk mendapatkan pengunjung yang setia, tapi yang paling penting semangat dan komitmen itu perlu ader dalam usaha menyampaikan info kepada pengunjung.

No comments: