rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Friday 3 June 2011

Slurpee @ 7-Eleven


Nyehehe.. Disebabkan aku xberapa ader idea nak elaborate kan, maka lets make it simple.. Ceciter ceciter ceciter!! Hehehe.. Al kisah dua hari lepas adik aku bli Slurpee nih tapi aku dapat siket jek.. Huhuhu.. Tapi petang tadik sempat singgah ke 7E untuk beli Slurpee pastu minom sensorang.. Ehh.. Tadelah.. Minom ngan NL saya lah.. Hehehe..

Masa beli tadik, ader 2 perisa yg available. Pertama rasa buah peach dan yang kedua perisa Tutti Fruitti (errr.. bukan aiskrem yogurt yang mcm aku makan dulu.. Hehehe.. So Tutti Fruiti menjadi pilihan.. Rase macam lagend plak sbb aku rase da lamer xminom Slurpee nih.. Teringat juga masa zaman kegemilan Slurpee masa time skolah menengah (form 1 sampai form 3 dulu) sbb time tuh kalu dapat minom Slurpee kira mcm byk duit lah.. Al maklumlah dulu2 maner pegang duit bebanyak kan.. 

Aik!! Minom Slurpee pon ader kenangan? Hehe.. Yerloh, tros meneros aku teringat semula kedai 7Eleven kat Seksyen 17, Shah Alam dulu beserta kisah2 zaman aku layan basikal terkenang kembali. Hehehe.. Slurpee yg sejuk dan segar, sehingga kini masih mampu membuat ku tersenyum.. Ewahh.. I love my kenangan.. Hehehe..

No comments: