rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Saturday 4 June 2011

6 McD Coke Can Glass


Hey hey... Minggu nih merupakan minggu terakhir untuk korang memiliki koleksi "Can Glass" dari McD nih.. So aku yang secara tidak langsung terjebak dalam mengumpul benda alah ini, kini telah lengkap memiliki kesemua 6 warna yang ditawarkan.. So entri kali nih kira nyer aku nak show off lah aku nyer gelas2 supaya korang jeles.. Erkkss.. Hehehehe.. 

Jangan marah arr.. Abes duit banyak tau nak makesure dapat kesemua 6 gelas nih.. Ini kerana kita kene bli set makanan yg besar yang berharga sekurang2 nyer RM12.00 tau.. Huhuhu.. Dengan semangat yang Cik NL bagik, so aku pon ader set lengkap skang.. Cik NL pon ader gak set lengkap. Dia lagik pengumpul setia gelas2 dari McD sejak wujud nyer gelas kaca sebegini rupa.. Senang nanti kawen xyah bli gelas bebanyak sbb da kumpol dari skarang.. Wahaha..


So skang marilah tgk gambar2 gelas yang aku ader.. Siap shoot dari pelbagai posisi lagik.. Hehehe.. Enjoy!!!







HAPDET HAPDET!!!!!!!! AMARAN!!!!!! JANGAN LETAK KAT OPIS SEBAB GELAS NIH XBLEH JOIN PROGRAM 5'S.. KAN DAH DAPAT LOVE NOTE.. WAKAKA..

No comments: