rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Sunday 3 January 2010

Sehari di Pulau Pangkor


Hi korang.. lamer dah aku xwat entri baru kan.. hehehe.. sori ek.. aku agak bz sket lately.. ditambah plak bekalan internet kat umah telah dipotong sbl nih.. tp skang da sambung balek tau.. da 2 minggu.. tp aku jek xde masa.. alasan.. hahaha..

So di entri kali nih aku nak share sket gambar2 kat Pulau Pangkor.. aik?? camne aku bleh berada disana?? hehe.. dipendekkan cerita, masa cuti krismas aritu, aku dan kawan MyTeam aku g gathering kat umah Shaza di Manjung, Perak.. kira wat house warming gak laa umah dier tuh.. umah baru 2 minggu... so kira kami nih jadi tetamu terawal laa kan... hehehe..



Jadi, kami tiba di umah shaza pada lewat malam khamis.. then hari jumaat kami gerak gi Pulau Pangkor wpon plan asal nak g Teluk Batik jek.. hehehe.. ok laa tuh kan, lg best g Pangkor.. leh naik feri.. hehe..

So berikut adalah gambar2 yg sempat aku snap pki kamera henpon aku sewaktu g Pangkor bersama rakan2 myteam.. dorang tuh laki bini da kawen n cuma aku, apai, nisa dan husna jek yg maseh single lagik.. huhu.. Jadi marilah melayan gambar2 nih ek.. hehe..


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments: