rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Sunday 3 January 2010

My Kenari Move RS berwajah baru.. hehe..


So entri sbelum2 nih aku ader sebut kan pasal projek baru kat keta aku... so skang aku nak show up keta aku untuk kawan2 sekalian.. bukan laa nak menunjuk2, cuma nak memperlihatkan keta kecil kesayangan ku kepada korang.. so aku nak informkan kat korang yg xtau lagik pasal keta aku nih, aku baru jek tuka bodikit keta yg original Move RS.. bumper depan, blakang n bonet RS.. hehehe...

Sila baca kisah seterusnya utk melihat gambar2 luaran dan dalaman keta aku skang.. gambar enjin?? nanti aku share pada topik yg akan datang.. ader surprise sket.. tp aku rase ramai jek yg dah tahu kan.. hehehe..


Ini lah spesifikasi bodikit aku skang sumer ori kay.. da xde barang fiber.. hehe.. :-

Luaran
Bumper depan Move RS complete
Bonet depan dengan scoop RS
Bumber blakang Move RS
Side skirt Move Peanut/Aerodown
Spoiler Move Casual
Taillight Move Casual versi crystal
Side mirror lori

Dalaman
Dashboard Move RS black marble
Meter Move Peanut
Seat Move Aerodown
Column shift gear & foot brake
Meter boost
Turbo timer

Audio
Player Cap Ayam
TV skrin murah
Speaker & Tweeter
Power Amp

Enjin??? Next entri yer.. hehehe..


 
 
 
 
 

8 comments:

phat_lee said...

nombor plate WPS... bila jalan bunyik pish..pish...


pish off...

Fadli Tahir said...

hehehe.. tp kalah gak ngan enjin stended.. menang kat boost jek.. huhu..

Endy said...

Walalala...bodikit ori tu...gilo kayo pakcik paliDET nieh..hehehe..niway tahniah la...tercapai gak hasrat kao tok mengepish2 di sane sini...

Fadli Tahir said...

wadooi... aku cuma menggunakan kesempatan yg ader jek.. kalu bukan skang, aku rase mesti aku xkan dpt lagik pd masa depan.. huk huk.. (wat citer sedeh.. lalala..)

Endy said...

elele...kalo mmg nk, kompem dapatnyer...jji usehe...huhu...tp ok pe, skang sudah ori...bwk kete lek lok...jgn main langgar2 ek...mahal bodikit tu...nangis nonggeng2 ko kang...huhu

Fadli Tahir said...

tue arr pasal.. ventilation dier gler bagus ekspecially utk anda yg pki k3vet.. yeay!!

Adriana Qairyna said...

pali..pasnie, ko jgn asyik nak make up keta jer..make up kan bakal bini ko plak eh.... :)

Adriana Qairyna said...

pali..pasnie, ko jgn asyik nak make up keta jer..make up kan bakal bini ko plak eh.... :)