rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Friday 8 July 2011

Frado ABC Special


Haaaiiiiiiiiiiii!!!! Rindu x kat aku? Kekeke.. Short entri jek malam nih.. Straight to the point, aku nak sages kan kat korang minuman ABC terbaek & berbaloi yg aku tahu sejak aku hidup nih.. Hehehe.. Aku kenalkan korang Frado ABC Special.. Yum yumm... Siyes mmg sedap gler.. Orang gila pon ske makan tau.. Kekeke..

Kenapa aku cakap terbaek? Ini adalah karne kat abc nih ader brg stended abc seperti air batu yg telah dihiris (betol ker perkataan neh? Hehe..), air gula merah dan hitam, kacang merah, jagung, susu dan jelly2.. Abc nih juga mempunyai kacang goreng yg sgt sedap, air gula berwarna kuning dan hijau, aiskrim (feveret nih), anggur, nata de coco, longan, barli dan biskot rokok (selamba jek kan.. Keke..) Dan lebih terbaek pasal abc nih ialah terdapat coklat cair yg dibuat dari milo dan susu telah menjadikan ia satu campuran yg mmg hati bikin cair wooo...


Knape aku cakap berbaloi plak? Cuba korang bayangkan, dengan isi kandungan yg aku stori kat atas tuh, harga yang dikenakan cuma RM3.00 jek.. Yer btol tuan tuan... Rm3 hengget jek.. Maner mau cari skang kan kan abc special dengan harga semurah itu? Hahaha.. Tahniah kat kedai tuh sbb korang mmg baek hati dalam berniaga. Congratz dan semoga murah rezki selalu..


Dan kepada kawan2 yg berminat nak cuba, sila lah berkunjung ke Shah Alam dan ia berhampiran dengan UITM Shah Alam.. Lets say aku bagi cadangan laluan nyer.. Kalu korang dari arah SIRIM akan melalui WetWorld Shah Alam (berada di belah kanan korang) pastu korang akan jumpa roundabout.. Amek simpang kol 10 dan korang akan nampak foodcourt yg ader KFC.. Abc Frado berada dibangunan foodcourt berkenaan. Korang carik parking, then cari Frado nyer kedai kat partial ke-2 hujung bangunan foodcourt tuh.. Untuk makluman, mmg foodcourt nih merupakan tempat makan dan lepak bebudak UITM.. So, mungkin agak penuh laa biler datang di waktu puncak orang nak makan kan.. Hehehe..

Tapi jangan risau.. Korang leh jek tapao sbb dorang dah ready made siap2 dalam bekas plastik.. Korang order jek tros dorang bungkus dan korang leh laa layan abc kat tasik shah alam.. Xpon lepak kat Dataran Belakang... Layan wooo.. Hehehe..

No comments: