rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Tuesday 30 August 2011

Warna Baju Raya Saya.. Hehehe..


Salam AidilFitri kawan2.. Amacam? Ada sehat? Mesti ader rase kekok gak kan sbb makan di siang hari.. Maklum lerr sbb sbelom nih kita berpuasa sebulan Ramadan kan.. Hehehe.. Maka diharapkan lebaran kali ini dapat lebih mengeratkan hubungan silaturrahim diantara kita terutamanya dikalangan ahli keluarga dan saudara mara..

Aper tema baju raya korang tahun nih? Mesti warna meriah2 kan.. Bagi yang dah berkeluarga tuh konpem lah nak seragam laki bini dan anak2.. Bler aku tgk gambar kawan2, xsabar plak nak berkeluarga dan berpakaian sedondon dipagi raya.. Hehehe.. Jadi nak dijadikan cerita tahun nih baju raya saya dan NL telah memilih untuk tema warna biru kehijauan.. Amboih.. Hehehe.. Segak x gambar saya kat atas tuh? Haha.. Saje jek nak melaram dengan baju yang disponsor oleh NL. Ingat artis jek yg dpt sponsor baju ker? Kekekeke..

Fyi: Gambar aku tuh diambil & diedit oleh adik aku yg skang br blajar jd freelance photographer.. So saper yg memerlukan khidmat fotografi utk sebarang majlis, leh contact saya di thefadlitahir@gmail.com Email jek kan.. Lebih privasi.. Hehehe.. Cheeerrrsss!!!

No comments: