rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Thursday 8 July 2010

Live: Xdpt Alphard, Ni Pon Jadi Lah..

Haaa.. Keta idaman aku.. Padahal van.. Wakaka.. Korang cuba bayangkan kalu van nih make over custom vip.. Perghhh.. Layan beb.. Berfikir diluar kotak wehh.. Lalalala...



Hapdet 10/07/10

Haaa.. meh aku topup sket nape tetiba up entri pasal van vanette nih.. haha.. actually sajer jek up.. sumer gara2 rase tercabar aku dek si apad soh up dlm blog tentang pendapat aku betapa hebat nyer van nih.. wakaka.. siyes makcik aku ader van nih.. dulu masa kecik2 ader laa penah tumpang (tumpang jek laa.. masa kecik2 maner leh drive keta, kang kene pelangkong tahap universiti plak nanti.. haha..), bagi aku ia sangat luas, enjin yg ringan dan yg paling penting boleh bwk ramai orang.. tp kalu urusan bisnes, bleh laa bwk byk barang perniagaan korang.. btol x?? aku rase memaner company pon mmg prefer van camnih karne easy maintain (yekerr.. hehe..) dan luas.. luas... value yg menarik.. hehehe..

Btw, ia adalah kaum Nissan.. Korang bayangkan laa kan (da mula merapu nih) Nissan Skyline, Nissan Elgrand dan Nissan Fairlady.. perrrghhh... teknologi asal nyer bertitik tolak drpd pros n cons nyer enjin van Nissan Vanette nih.. wahhhh... its the value okay!!! lalalala..

Hehehehe.. korang jgn laa siyes sgt.. ini entri so so jek dr aku yg xreti langsong pasal keta.. just my 2 cents jek.. hehe.. maybe kalu aku bukak bisnes yg memerlukan transport dan carriage nanti, van camni mahupun seangkatan dengan nyer mmg diperlukan disebabkan kepraktikalan nyer kan.. hehe.. chilll!!!

2 comments:

phat_lee said...

hahahha...pendek je entri???

Fadli Tahir said...

wakaka.. nanti aku hapdet kasi panjang.. aritu nak cepat punya pasal.. idea dah ader nih.. hihihi..