rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Wednesday 7 July 2010

BBT: Starscream

Yeahhh.. sila pasti kan minda anda bukan terfikir ianya adalah aiskrem.. adehh.. aper aku merepek daa.. wakaka.. yesss.. aku rase mesti korang da kenal dengan figura nih.. encik Starscream nama diberi.. sebagai makluman, beliau nih kira nyer antara watak otai lah dalam legasi Transformers.. adapun beliau ini adalah bersama dalam kategori mereka yang dusta dan jahat belaka.. hahaha.. objektif entri kali ini adalah utk kita sama2 berkenalan set nih dlm bentuk permainan budak besar.. knape budak besar, bg aku jawapan nyer simple... karne ia amat mahal.. hahaha... (aku rase entri nih paling ampess nyer susunan ayat.. sowi ek ayie.. hihihu..




Parah dah nih.. hahaha.. untuk makluman korang gak (brape kali ulang daa..) mahluk plastik kualiti tinggi ini bukanlah milik aku.. lalala.. ia milik faizul si manager of scanning document and ceo of pembukak surat yg diterima dari pihak admin.. lalalala.. jgn marah aaa abam pejol.. untuk makluman korang (lagik??? grrrr..) utk mereka yg nak berkenalan laa ek, beliau nih mmg seorang yg mempunyai minat yg takjub kat toys yang mcm nih.. minat cara Big Boy Toys.. kawan!!! ini barang bukan murah beli pasar malam nyer stok kay! harga ratus2 taw..


Marilah kita bersama2 utk melihat figura ini dengan lebih dekat. cara nyer mudah sahaja, sila rapatkan mata anda ke monitor anda skang gak! haaa.. kan da dpt lihat lebih dekat tuh.. walauwehhhhh!!! bengong.. hihihihi... for your further info (haa.. bleh terima x? hihihi) kebayakan toys milik faizul adalah barang ori yerr.. tak main arr toys yang fake2 tuh.. layan ori feel lain beb.. korang leh klik kat tag faizul kat bahagian label utk korang tgk toys beliau yg lain.. (kalu xsilap, cuma ader dua entri blog aku jek kot.. wakaka..)


Sepanjang pengetahuan aku, stok ori kebiasaan nyer datang dr pengeluar Tomy Makara (btol ker ejaan nih?? kalu salah nanti aku edit balek yerr.. mahappp..) tp kebetulan, set Patrick Starfish nih ehhhhhhh... silap pulak.. hahaha.. set Starscream nih dikeluarkan oleh pihak Hasbro.. mesti korang penah dgr kan brand nih.. hehehe.. set nih fully plastik.. so harga nyer lingkungan RM200 jek.. tp mmg detail, warna yg cantik dan ia nyer mmg sempurna.. terkenang kembali tetiba kat Optimus Prime yg berbadan besi tuh.. manyak cunn woo... hahaha..

Memandangkan aku nih minat gler utk tgk toys2 si Faizul nih (minat tgk jek ker aku nih?? hihihi..) so aku pon meng-up-kan entri nih utk sharing ngan korang gaks.. si faizul pon da bg lesen besau taw utk aku hapdet,,, yeayyy!!!

p/s: tq jais sbb provide gambar guna kamera baby satio awak.. hihihi..

No comments: