rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Saturday 31 July 2010

Hadiah Besday Yg Tidak DiJangka ;D


Aloha.. hahaiii korang.. mahap laa yer karne hakikat nyer aku xmampu utk capai KPI 3 entri blog seminggu.. huhuhu.. mahap yerr.. ini sumer berpunca dari komitmen kerja seharian yang menyebabkan aku xde masa utk menaip pepanjang.. idea tuh ader utk tulis.. tp pada kengkawan yg ada blog tentu paham macam maner nak setup satu entri.. kene load gambar, resize gambar, masok gambar, taip stori, wat arrangement, post n edit dan last skali load entri... byk masa yang digunakan.. aku takot nanti kalu stakat nak wat ala kadar jek, baik aku wat live blog jek.. just mms jek kan.. hehehehe.. hadeiii.. melalut panjang dah nih.. hehe.. so berbalik smula pada niat entri kali adalah berkenaan hadiah besday yang aku terima dari myFara.. hihihihi..



Yuppy.. ahad minggu lepas aku sambot hari jadi aku yang ke 28.. masih muda kan?? hihihi.. just imagine n motivate yourself that hari hari anda adalah harihariharijadi... konpem korang rase riang dan gembira jek kan.. hehehe.. terus terang aku ckp tahun nih xde laa celebrate ngan tunang aku tuh karne dia terpaksa menghadiri kenduri sambut ramadan dirumah nenda terchenta.. famili first kay.. wpon hati rase ader kureng sket bcoz my beloved cayang tidak bersama utk sambot besday.. tp jgn riso, karne rabu lepas kami da ganti balik aktiviti sambot besday aku di Times Square.. hehehe..

Berbalik kepada hari harijadi ku itu, disebabkan xde aktiviti lain yang mau dibuat, maka aku bawak laa mak, adik2 aku dan anak2 adik aku g jenjalan kat Mines Shopping Komplek (amek ko ejaan.. hahaha..) demi memenuhi hari ulangtahun.. diwaktu riang gembira makan ayam kepsi (yum yum), aku dapat satu call drpd adik fara bgtau dia da kat depan umah nak bg hadiah surprise.. tokojot berok aku karne ader tetamu dikala kami semua berada diluar umah.. so terpaksa laa aku mintak adik fara bukak pagar n letak kat kerusi luar umah.. huhuhu..

Aku dapat cupcakes comel gler dr myFara.. yeayy!!!! hahahaha.. best glerr.. dapat 2 kotak lagik tuh.. maseh myFara.. comel2 cupcake berkenaan.. hehehe..adapun ader 2 kotak yang diterima, maka aku berhajat untuk bawak satu kotak ke opisku yang tercinta gak.. hehehe.. so ia juga dikongsi bersama2 rakan2.. harap sumer happy yerr dpt makan cupcake tuh.. hehehe..

No comments: