rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Tuesday 29 June 2010

Live: iOS4 quick review ;)

Haloo.. Yeahhh!!! Saya sgt gembira karne henpon sy telah diupgradekan software nyer kepada iOS4.. Bg mereka yg belum tahu aper kebenda tuh, mai sini aku nak bgtau bahawa ia adalah operating system (OS) terkini yang sama dengan os milik iPhone4.. Cuma beberapa function yg xsama karne beberapa hardware milik 3gs xsama mcm iphone4.. Contoh nyer mcm kamera depan belakang, lampu led flash tang paling ketara 3gs xde.. Hehehe.. Yg lain sumer nyer sama jek. Aper beza software baru nih? Skang da boleh multitasking tp sbenar nyer guna konsep switching application dimana apps lain dihiden dan diholdkan dulu sementara nak buka current apps.. Gambar atas menunjukkan bler kita dabel klik home button utk activate multitasking.. Kindly note that os lama xleh multitasking taw!! Hehehe.. Okeh.. Nanti aku wat full review yerrr.. Daa..

2 comments:

hani_zan said...

eleh...nanti saya beli i-phone 4...hehehhehe...jgn jeles....wakakkaka

Fadli Tahir said...

alala.. jeles gaks.. kita swap yerr.. haha..