rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Sunday 10 May 2009

Salam Perkenalan

As Salam.. wahh.. pali da ader blog... aku tau nyer.. mesti korang akan ckp mcm tuh kan.. chess.. yelah.. aku pon nak gak sharing sumthing.. then nanti kalu korang xsuka ker hape ker, bgtau jelah yek... tp jgn komplen tanpa cadangan plak.. kang aku ckp korang benggong... kekeke.. idup mesti ader perubahan, cuma perubahan mcm maner yg tuh kita kene usahakan... Well, aku skang maseh keje kat IWK.. da 2 thn lebeh aku keje kat ctu sbg customer servis.. mcm2 perangai manusia aku da jumpa, mula dr customer sampai laa org2 opis nyer perangai... yg sgt bagus, yg poyo, yg nak marah2, yg bossy, yg nak ampu, yg byk ckp, yg xleh kene tegur, yg xleh pakai pon ader.. aper daa kecoh2 nih... org kata tu sumer politik opis.. maner2 g pon mungkin mcm tuh gak.. ntah2 lebih kurang jer mcm korang kan.. hehehe... aku?? aku tensen gak, tp redah jerr laa.. anggap jer cabaran nak cari makan... Hari2 aku bgn kol 6 pagi, 6.30 grak kuar umah, kol 7.05 sampai Pusat bandar Damansara, tdo dlm keta, 7.45 bgn & 8.00 masuk keje.. abeh kol 5.10ptg, minom jap kat Ali Maju kol 6.00 (kejap ka.. hehehe..), masuk balik opis wat OT, kol 8mlm balik umah.. rehat2 & kol 11 lebih tdo... mcm tuh laa pusingan idop aku hari2.. tp sabtu ahad pon keje cuma depend on shift maner yg aku dpt.. mungkin sabtu pagi / petang atau ahad pagi/petang.. leh laa tambah duit sket.. hehe.. Huh.. penat korang baca ek.. tu baru intro tuh.. sok2 aku tambah lagik ek... banyak benda aku nak sharing nih sbb aku rase blog mmg tempat best utk bcerita.. harap2 citer best and sket2 info.. tue sumer nanti cuma nukilan dan pendapat aku jer.. yg maner leh pki tuh, leh jadikan panduan.. yg mcm x ok tuh, jdkan la sempadan ek.. korang kan da bijak.. Harap2 ngan blog nih leh aktif smula, dulu da ader blog, tp maleh nak hapdet.. last2 sonyap jer... blog leh jana pendapatan?? saper tau cara tuh?? ajar aku ek.. aku pon nak kaya gak... hahaha...

2 comments:

BunBinG said...

bukan dulu ko dh de blog ker.. hehehe.. xper2.. selamat dtg.. wakakakaka..

Endy said...

Wow..pali dh ade blog..haha..tahniah-tahniah..huhu