rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Saturday 30 May 2009

Anas Tahir - The YouTube Singer

Korang penah dgr x mamat nih?? aku saje2 godek2 youtube 3 hari lepas.. akhirnya jumpa mamat nih (dlm youtube daa.. xkan dpn2 kot.. kekeke..) sempoi gak mamat nih me'nyumbang'kan lagu.. hahaha.. klaka gak sbb time nyanyi pon ader dialog2 lawak pasal dorang nih.. kalu korang nengok, mmg akan terhibur laa.. bleh release tensen layan dorang nih... klaka2..
the best thing, kalu korang kenal Akbar (yg penah join Too Phat perform lagu Alhamdulillah dulu2 tuh) sbenar nyer member rapat si anas nih... menjadi teman se'melalak' ngan anas tuh.. sempoi beb.. Not bad ar si anas nih nyanyi.. so, aku decide nak letak dlm blog aku nih.. knape anas?? sbb aku rase anas nih junior aku mase skolah teknik dulu.. agak nyer laa kot.. sbb nama sama, muka iras2 n perangai lebih kurang gak kot.. btol laa tuh.. skang perangai da mcm gila2 sket.. besa laa tuh kan, tensen2 stadi mesti laa nak wat benda2 fun kan kan.. bangga?? yer kot, sbb org yg aku penah kenal (entah2 dia xingat aku pon.. hahaha..) skang da jadik sumone.. ok laa kan... dier nyer azan time skolah dulu mmg sedap didengar sampai member pompuan dak klas aku pon ske gak dgr sora dia.. peh jeles hako.. huhu.. haaa.. satu lagik, byk kabar angin yg boleh dipercayai adalah dia nih adalah adik Faizal Tahir (idola aku tuh).. hehe.. agak menarik kan, abang dier artis best kat Malaysia n anas terkenal kat Youtube.. sempoi n cool... so aku post link youtube kat sini supaya korang leh layan kegilaan anas, koq, akbar, gitar, shrek, telor, dialog lawak n kawan2 dier.. hehehe..

No comments: