rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Friday 22 May 2009

Port best: Bukit Puchong???

Haa... saper kata puchong xde port best... ader laa... lepak kat atas bukit.. syok wooo.. byk angin... mmg jiwang... hahahaha... aku pon xtau gak ader port nih... sesajer jer jejalan busan2, masok saner, masok sini.. tetiba nampak umah atas bukit.. hah.. trus pk nak naik atas... last2 sampai gakss... aku ingat aku jerr yg nak melepak, ruper nyer org len pon da bertenggek kat situ.. mungkin nih da jd pot... aku jer yg xtau kot... huhuhu... nak g situ?? snang jer.. memula g ke arah giant puchong... giant nih berhampiran ngan tesco puchong... kalu xtau, susah laa.. kekeke.. bler da reach giant belah kiri anda, sila trus ke arah bandar puteri masok ke dalam... truss jerr... pas lepas hospital private tuh, after 2 simpang.. masok kiri... jalan trus, agak2 nampak ader bukit, haa pandai2 laa cari jalan naik... kekeke... try laa ek... hehe.. kat atas bukit nih, leh nampak puchong perdana & pusat bdr puchong.. lg best sampai leh nampak masjid shah alam.. mcm dekat jerr tgk dr atas... hehehe.. p/s:- aku penah dgr, kat puchong nih ader air terjun... btol nih.. siyes sehh.. katne ek?? ader org ckp kat area hutan simpan UPM.. nanti aku try carik.. huhu..

1 comment:

hani_zan said...

wooo...mase ni lepak ngan sape? bile nak bawak hamba allah yang sorang ni...?