rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Tuesday 11 May 2010

Kawan Kawan

Aku dpt dr chain email.. lawak n style.. ada btoi ka?? hahaha…
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Wa punye kawan ala ciakap lia punya girlpren pelangai haaiyaaa..... bawa tengok laa...lu olang punya girlpren ada sama juga sama wa.. punya kawan kaa? 



Wa punya Girlpren sikap girlfriend saya yang sampai sekarang saya tak dapat nak faham.

* Dia beli kasut baru hampir setiap bulan dia cakap sebab dia nak sentiasa  up to date, tapi kalau saya beli kasut baru pasal kasut lama, saya dah  koyak dia cakap saya nak mengorat awek lain.

* Kalau dia puji Tom Cruise tu hendsome dia cakap sebab dia memang peminat  setia, tapi kalau saya puji Siti Nurhaliza tu cantik dia cakap saya suka  membanding-bandingkan dia dengan perempuan lain.

* Kalau dia tak telefon saya seminggu dia cakap itu tak bermakna dia tak rindu saya, tapi kalau saya tak telefon dia selang dua hari dia cakap saya dah curang.

* Kalau dia senyum kat lelaki lain dia cakap dia memang seorang yang murah dengan senyuman, tapi kalau saya senyum dekat perempuan lain dia cakap saya nak mengorat ler tu.

* Kalau dia lewat dia cakap sebab jalan jem, tapi kalau saya lewat dia  cakap  mesti saya nak beri alasan jalan jem.

* Dia selalu cakap dalam sesuatu hubungan mesti ada "give and take" tapi  kalau sesekali saya suruh dia bayar lunch,dinner atau tiket wayang mesti  dia cakap saya ni tak gentleman, last-last saya jugak yang kena bayar.

* Kalau dia diam memanjang, dia cakap dia tak ada mood dan tak tahu apa  nak  cakap, tapi kalau saya diam memanjang dia cakap mesti saya tengah
teringatkan perempuan lain.


Pompuan banyak ciakap pasal lia olang mulut dua,kita laki banyak pusing sebab kepala ala lua ada betui kaa...?


3 comments:

hani_zan said...

ada betoi ke??? x betul langsung....dari item no 1 lagi x betul....;) terutama item no.....hahahhahaha...sume x betul la kesimpulannye...you know its not true....hihihihihihi....tapi yang "Pompuan banyak ciakap pasal lia olang mulut dua,kita laki banyak pusing sebab kepala ala lua ada betui kaa...?"..betul kot....hhahahahahah

Zul Cavalera said...

wahaha yg atas tu aku rasa xbetoi huhu...yg statement bawah skali tu, w'pun agak 18 tahun keatas, tp betoi huhuhu...wei pali, jd la folowers blog aku plak hahaha...

Fadli Tahir said...

wakakaka... its just kebetulan yg scweett kan.. hahaha..

okeh zol.. tadehal nyer..