rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Saturday 4 July 2009

Coklat Langkawi Marii...

Agak tensen gak xde idea nak tulih utk entri baru.. huhu.. tetiba aku rase nak posting jerr aper yg ader.. tetiba tringat plak coklat2 yg awek aku bagi.. dia baru pulang dr Langkawi mlm td.. so, aku dpt laa coklay2 best pesanan menggunakan air liur jek.. hahahaha...
Yum yum coklat
best x gambar diatas.. hahahahaha.. mmg bangga... seplastik Kisses (byk nyer awek aku kiss kat aku, hehe..), coklat Daim (nama mcm familiar jek..), Toblerone ngan Ritter.. aku bkn promoter weh... byk sehh.. dlm idop aku, kali nih lah dpt mkn coklat byk gler.. itu bermaksod, aku akan membesarkan diriku yg kacak nih.. (dah xde org puji, so aku puji diri sendiri lew.. hahaha...) terima kaseh sayang.. len kali beli byk2 lagik ek.. sayang kat kampung skang kan, so bawak balik buah rambutan kat dusun atok byk2 ek.. leh wat entri.. kekekeke.. berbalik kpd coklat2 nih, faberet aku konpem laa Kisses.. layan seh... kalu kat kedai entahlah brape mahal rege nyer... huhu.. so korang cair x tgk cooklat nih?? hehehe... p/s: korang perasan x?? posting aku sumer pendek2?? naper?? sbb aku maleh nak taip panjang2.. hahaaha.. pendek n sampai maksod kira ok per.. drpd merapu ikan kerapu pepanjang aper kes.. hehe..

3 comments:

phat_lee said...

patut la pulang awal...ceklat utk kengkawan xde ke?aku sanggup runner PBD nih...

Fadli Tahir said...

haiya abang.. mintak maap yer.. suda slamt dlm perot ku ini.. (sbenar nyer kedekot) hahahaha...

phat_lee said...

yaaa...dari gambar mu aku sudah tau itu hanya bekas yang sudah dibaik pulih setelah anda melahap beliau (rosak bahse)