rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Monday 29 June 2009

Ketaku transform lagik..

Ketaku berubah lagik.. aper barang baru masuk bro?? haaa... jawapan nyer lampu blakang casual kristal.. yeker nama nyer mcm tuh?? haa.. belasah jek lah.. xtau yg maner satu?? begini ruper nyer sbelum dipasang:-
Photobucket
so yg nih plak gambar bler da siap pasang kat keta plak.. hensem x mcm tuannyer?? kekeke...
Photobucket
aku ske lampuh nih.. mmg da pasang impian lamer dah.. tp harga nyer sumer org tau, amatlah mahal... market skang area RM450 - RM500 sepasang.. huhuhuhu.. tp seb baek kawan baru aku nih tolong carikan dgn harga hensem.. berbaloi2... kekeke.. kepuasan beb bler da dpt barang impian.. bawak keta rase sejuk ati jek walaupun sbenar nyer da bukak ekon kuat gler... hahahaha... saper yg minat lampu nih paham2 lah kan... encik Arm Qenary, aku pon da pki lampu mcm ko.. hahaha... barang lamer aper cer?? aper lagik.. aku nak letgo mur mur jek.. open price RM220 nego.. ader bran, sila call aku utk best price.. kat bawah nih gamba lampu lama aku.. namer dier taillamp custom s yg kebiasaan nyer wujud kat keta MOVE aerodown ataupun MOVE AM.. barang maseh sehat tanpa cacat penglihatan mahupon kurang pendengaran... aper aku merapik nih.. hehe..
Photobucket Photobucket
saper nak, fast2 yer... aku nak pki duit wat benda len plak.. aper barang?? tungguuuu... uweeksss..

No comments: