rss
twitter
    Jom follow Twitter saya @fadlitahir :)

Saturday 11 July 2009

Ader aper dgn NOS??

Wallawehh.. tajuk entri da mcm Justkhai.com nyer tajok entri jek.. hehehehe.. xpe2.. nih versi aku nyer storik.. hehee.. NOS?? apa itu? Nescafe O Session Kenarianz.. kalu setiap jumaat malam yg aku g lepak ngan bebudak kelab, haa nih laa nama panggilan nyer.. sesi NOS.. sesi berkumpul dgn kengkawan; sembang kosong, sembang pasal keta, tgk keta2 hensem (keta aku hensem x? hehehe..) n usha la aper yg patot.. so da paham? bagus2x.. 5 markah yek.. hehehe.. NOS mlm td bertempat di Petronas baru tepi Federal Highway menghala ke Klang.. aku sampai pon lambat, da kol 10mlm br sampai.. maner xlambat, dah laa nak balik umah jalan jem, pastu g carwash basoh keta dulu.. so da terlambat lebih sejam dah.. hehehehe.. aku sampai, dah berbaris keta2.. sampai, salam2, tegur2 n ushar2 keta kengkawan.. so tetiba mlm td maser lepak ngan dorang nih, dapat plak idea nak wat entri pasal NOS nih.. nak share gak ngan korang aper yg aku wat.. meh layan gambar dulu.. hehehe.. Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Haaa.. atas tuh sumer adalah gambar peserta yg join mlm tadik.. dorang nih mmg sporting btol.. hehehe.. kat bawah nih plak gambar keta yg terlibat.. enjoy yer.. Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket haaa.. sempoi kan.. aku xamek gambar bebanyak.. lgpon pki kamera henpon jek pon.. maseh xmampu nak bli kamera DSLR lagik.. kekekeke..btw, gambar last skali tuh adalah enjin kawan Gent yg dia pinjam kejap masok keta dier.. hehehe.. mmg hensem enjin (K3ve2 1.3) berkenaan sehingga menyebabkan aku senyum sesorang.. bler laa aku leh masok enjin yg sodap.. huhuhu... mungkinkah 3 thn lagik?? huhuhu.. pas kumpul keta bebanyak, kol 10.40pm start briefing then g mkn kat restoren Zul Yahaya Pepaya.. sempoi gak tempat tuh, siap ader kugiran lagik.. so kol 12.00 tgh mlm aku pon gerak pulang umah.. sampai umah layan tenet lagik.. ntah aper surf pon xtau.. xngantok la katakan.. huhuhu.. naper aku ske g NOS?? sempoi jer jawapan nyer.. sbb ader member2 yg skepala, ader keta werld (sampai aku bleh berangan.. hehehe..), ader info yg sgt berguna pasal keta mahupon isu semasa dll lagik.. p/s:- gambar member2 ader, tp gambar aku plak xde.. huhuhu.. yerloh, mcm maner nak ader, dah sah2 aku yg tukang amek gambar.. xkan aku nak amek gambar sendiri plak.. kekeke..

No comments: